Lene de blog

N-am chef de scris. X a fost azi cu rolele prin parc, eu cu tocurile 😀 No, asa ne-am distrat. Tot n-am chef de scris. Am treaba.

16 comentarii la “Lene de blog

  1. Salut Oana, dupa cum am inteles esti scriitoare, ce super trebuie sa fie. Am o intrebare pentru tine, daca ai scrie o carte dedicata lui Dumnezeu ce ar reprezenta aceasta carte? asa in date generale. Deobicei orice sriitor , pictor face o dedicatie pentru Dumnezeu cel care a dat darul de a scrie sau de a picta. As vrea sa aflu parerea ta.
    Cu stima Tatiana.

  2. Oana,
    Din spirit solidar, n-o sa spun ca astazi am chef de treaba.
    De fapt eu simt lenea ca se apropie, cu trei zile inainte!
    😉

  3. Crina, stiu, nimic nou 😛

    Cella, asa, bravo, du baiatul la socializari 😀

    Mana, eu am iesit ca am Xreder 😆

    Nicu, ce bine de tine, eu nu 😀

  4. Tatiana, sincer, nu as scrie niciodata o carte pe care sa i-o dedic lui Dumnezeu. Iar de cartile religioase are cine se ocupa. Eu stiu ca la Dumnezeu te rogi, nu ii scrii. Ma rog, daca cineva vrea sa-i scrie, eu n-am nimic impotriva.

  5. Pai Dumnezeu nu este persoana la care venim doar atunci cind nimeni altcineva din oameni nu mai poate sa ne ajute, da, sunt sigur ca majoritatea asa si fac,dar eu nu sunt deacord. De exemplu pentru mine Dumnezeu este prietenul cel mai apropiat carui ii spun chiar si cele mai simple lucruri.
    Multi oameni il inlatura pe EL cel care le-a dat viata din viata lor ca pe cineva ne important., dar niciodata nu se intreaba ce simte sau ce ar fi dorit cu adevarat de la noi. Daca ar fi citit vreodata Biblia ar fi descoperit ca Dumnezeu este iubitor dar si gelos, puternic dar sufera cind vede ca oamenii ,fiintele pe care El le-acreat sufera din cauza neascultarii lor. El ar fi dorit sa faca ceva dar este cinstit cu noi si ne da dreptul noua sa apelam la El. Daca nu iar fi pasat nu l-ar fi dat pe Isus, singurul sau Fiu pentru ca oamenii prin El sa capete eliberarea.

  6. Îmi pare rău poate ca nu ar fi trebuit sa spun acestea dar nu pot înţelege aceasta atitudine a oamenilor, cum nu+şi dau seama ca viata este trecatoare si lipsita de sens si culoare cind nu il ai pe El im vata ta ca Domn si Stapin. Poti sa ingramadesti aur dar fericirea nu o poti ingramadi caci ea este la pachet cu autorul ei Dumnezeu. imi cer scuze inca odata.
    cu stima Tatiana

  7. Tatiana, cred ca am dreptul sa-mi aleg viata, ii poti scrie tu o carte, propaganda religioasa nu ma intereseaza, cand va veni acel moment am sa anunt. Cred in felul meu, si fiecare are dreptul de-as alege cum si in ce crede.

  8. Pingback: Încă câteva indicii | Colţ de ţară

Lasă un răspuns

