Doar trei

Doar trei poze am, doar trei poze va dau 😀

Or mai veni si altele pe parcurs, dar eu am multa treaba azi. Uiiii!

POZE SI AICI! 

SI AICI!

DSCF1557 Ea e Teooooo!

 

DSCF1562

 

DSCF1566 Ea e Silvana 😀 El… stiti voi 😉

Update, de la Bogdan:

tritonic3

 

Oana_stoica_mujea4

Tritonic1

 

Oana_Stoica_mujea

 

29 comentarii la “Doar trei

  1. Teo, Regina e înaltă pentru că a fost la înălţime!
    Încă o dată, felicitări Oana, ţie dar şi celor care au contribuit la victorie, victoria Războiului…
    Mulţumesc pentru căldura pe care am simţit-o din plin şi nu mă refer la căldura meteo!
    Vin şi nişte poze, le primeşti pe mail.

  2. Mary_lou, multam mult pentru poze, cred ca acolo sunt cele mai interesante 😀

    Teo, inalta sunt de la tocuri 7-10 cm, aveam si de 15, dar am zis sa o las balta 😛

  3. Silvana, ba ai iesit foarte bine.

    Teo, sunt doar tocuri 😀 Si asa s-a nimerit cu poza, de ce sa nu te vada lumea? Ce e rusine? 😀

  4. no, n-ai terminat cu lucratul ? …
    ce mă poţi enerva … tu şi Crina …
    las’ că lenevesc io şi pentru voi … lucraţi liniştite 😆

  5. Darius, venind de la tine, aproape ca am rosit 😀

    Adrian, cred ca gateam la ora aia.

    Crina, da-le tu vreo doua ca eu nu ma descurc 😀

  6. 😀 La ora aia se doarme sau se creaza noi pagini nemuritoare din viitorul tau roman…. Sau se blogareste daca nu ai somn si inspiratie… 🙂

Lasă un răspuns

