Virusată cu totul

După ce mi s-a virusat laptopul, m-am virusat şi eu. Din păcate nu pot sta cu laptopul în braţe, pentru că îmi e prea rău. Ştiu doar că până mâine la 18 trebuie să fiu întreagă pentru că am o întâlnire importantă. Aşa că nu mă înjuraţi că am dispărut, dar sunt un pic pe moarte, iar moartea ţipă ca din gură de şarpe. Revin în vremuri mai bune.

24 comentarii la “Virusată cu totul

  1. oana, nu cred ca s-ar supara nimeni daca nu poti maine, ce-am avea sa te scoatem din casa si tie sa iti fie rau! eu iti doresc insanatosire grabnica, dar precis nu e un capat de lume daca ne dai premiile in alta zi…

  2. Ioana, nici nu se pune problema sa lipsesc 😉 Deci ramane cum am stabilit, si de o fi sa ma aduca sotul in brate 🙂

    Lucia, pe ala cu gradele l-am luat eu 😀

    Paul, iarta-ma, dar n-am inteles.

  3. Ar merge un antivirus de pe la noi de la Turt…. 🙂 Dar daca nu-i atunci merge si tequilla sau o vodca buna… 🙂 Iei o doza mare si imediat te bagi in pat.

  4. Tu pune mana si fa-te bine, nu te lua dupa Ioana, ca nu stii cat e de suparacioasa.
    Si daca vii virusata, ce faci? Pe langa premii, ne dai ca bonus o gripa?

  5. Da sigur…. 🙂 Pe cand kilele de trotil agatate de brau, kalasnikovul pe umar si feregeaua pe cap??? 😀

  6. Nu cred c-a murit. Am vazut-o eu acum, de curand. Era tot frumoasa, tot bruneta si parea destul de vie. In orice caz, vorbea, fuma si bea cafea. Tocmai de-aia zic : cred ca n-a murit.

Lasă un răspuns

