Pe rând şi pe puncte

Pentru că am rămas în urmă cu multe, azi vom face aşa:

 

1 Mai întâi să răspund la o leapşă pe care mi-a oferit-o Vania. Care a fost regula? Parcă să spun ultimele versuri citite ale unui contemporan, care m-au impresionat.

Aşadar, desigur, rămânem la Dinu Virgil şi la a sa „Carnea cuvântului” şi anume „Adevărul 1”:

„M-aş bucura să înţeleg adevărul;

E o poveste adormită demult,

Într-un colţ al nemuririi noastre,

Ce încă respiră aerul proaspăt

De primăvară…

O umbră (mai mare decât adevărul însuşi)

Înlocuieşte, plină de viaţă, sufletul;

Îndoiala macină nemiloasă;

Cei puternici ascund, cei slabi tac;

Adevărul nu face decât să aştepte Omul!”

 

Şi dacă SkyRain o fi de acord, tot cu această poezie mă afiliez şi eu trenului cu abur. Pot? Pot?

 

2 După cum a spus şi Geocer, n-am murit. Cum să mor când m-am întâlnit cu Geocer, Ioana şi Iulia? Şi am băut cafea şi sucuri naturale, mai puţin G, fiind singurul domn era musai să bea o bere 😀

Cum n-am poze o să revin mâine cu mai multe detalii. Bine, mâine voi reveni cu forţe proaspete, cred 😀

21 comentarii la “Pe rând şi pe puncte

  1. Buna, Oana, sper ca esti bine. Scuze ca nu am mai comentat aici, am fost 10 zile prin Ardeal, dupa cum stii. Dar vreau sa te felicit din suflet pentru lansari si pentru tot ceea ce faci.
    Eu maine sunt in Arges; din pacate nu cred ca vom avea timp nici macar de o cafea, desi sper din tot sufletul. Dimineata sunt la Secuieni si cred ca de la 13 la 16 la Pitesti, la manifestari legate de Ziua Copilului. Sunt convinsa ca va fi foarte frumos si mi-ar face, bineinteles, mare placere sa te vad, pe tine, pe Sorin, pe ai tai. Apoi, seara, vor fi manifesatari la Cotmeana, e Ziua Comunei, iar in final o iau spre Drobeta Turnu Severin.
    Asa ca sper sa imi revad prietenii din Pitesti. Daca nu e posibil, te imbratisez oricum cu mare drag. Te pup, somn usor..

  2. Corina, eu voi fi acolo, macar sa-ti fac cu mana 😀 Traseul ti l-am urmarit pe blog, stiu pe unde ai umblat 🙂

  3. Oana,
    preiau io minunăţia că SkyRayn îi copleşit în triaj 😆
    uită-te şi tu ce minunăţii scrie, era să-l bat (le ţinea doar pentru el ) 😆

  4. Lucia, cum sa nu le iau? Sigur ca da 😀

    Cella, uneori e greu sa dai drumul minunatiilor in lume 🙂

    Sky, restaurantul e cel mai important 😀

  5. Ieri eram jos la cafenea şi-a intrat o tipă ce ziceai că ţi-e sosie! M-am gândit atunci la scrierea „O damă intră într-un birt”, unde te plasasem în Patricia (desfiinţată între timp).

  6. Pingback: Regină, premii cu regine şi câştigători « Nu beau acidulat…

  7. Vania, tie totul iti aminteste de mine 😀

    Blue, ha, sa vezi ce te bat. Unde ai disparut? La multi ani, Blue! 😀

  8. Ioanaaaa, chestia aia nu ma lasa sa comentez la tine. Si n-am primit pozele si iti lasasem commentul asta:

    „Foarte adevarat ce ai spus aici 😀 Foarte, foarte. Nici eu n-as fi putut relata mai bine. Dar pozele n-au ajuns la mine 😦 Poate incercati pe gmail adica oanastoicamujea si gmail. Merciiiiii

    Oana”

Lasă un răspuns

