Sunt gata…

De drum, bineînţeles. Adică totul e pus la punct. Totul, totul. Şi dacă avionul va dori să se degivreze, marţi noapte voi ateriza în Satu Mare, iar vineri mai pe înserat mă voi întoarce în Bucureşti. De la Satu Mare voi poposi o clipă, două şi la Baia Mare, mai exact pe 12. Dar, în principiu, voi bea multe cafele cu roşcata şi bloggerii. Voi fi plimbată cu maşina Dariusească – că aşa a promis odinioară – şi voi dormi mai mult decât o fac deja. Probabil. Asta dacă mă lasă roşcata, că tare îi nesuferită şi vrea să mă plimbe prin toate gropile 😀 De data asta poate Trexel nu mai fuge... vom vedea şi cele două personaje principale ale Indiciilor vor avea prilejul să vorbească şi să vorbească aşa cum au făcut şi în carte. Că de aia n-au avut alte personaje loc de ele.

Apoi urmează Bookfest şi fug în Antalya. Sorry, dar am obosit. Cred că reluăm nebunia la toamnă. Acum nu vreau decât soare, plajă, soare, plajă şi multă, multă apă. Apoi om ma vedea ce s-o mai întâmpla. Dacă s-o întâmpla.

Acum vă las, ca de obicei sunt pe fugă, dar nu vă las oricum ci cu melodia care bubuie în maşina mea.

17 comentarii la “Sunt gata…

  1. Pingback: Indiciu. Premieră naţională! « Sătmăreanca

  2. Bag de seama ca vii cu aeroplanul. M-am linistit.. 🙂 Gropile-s pe cale de disparitie din oras.Ce e drept doar o disparitie temporara.O fi bagat o pila Crina la Gyula… 🙂 Asa ca poti sa te preumbli cu tocurile. Da de aia adu si bocancii aia cu aerisire… 🙂

Lasă un răspuns

