Sunt calmă…

Beau cafeaua şi îmi aştept micul dejun, cu Crina cu tot la pachet – aventuri, nu vi le spun 😀 Sunt calmă, ţinând cont că Bogdan şi Chinezu sunt departe şi s-ar putea să nu ajungă la timp. Chinezu e de vină, eu aşa am înţeles 😀 Noroc că e răcoare şi nu mă apucă isteriile. V-am spus doar, îs calmă.

Cel puţin mă consolez că am listă cu personaje reale sătmărene. Frate, asta-i revoluţie. Toată lumea vrea în carte, fără să le pese prea mult dacă sunt ucişi sau ei sunt cei care comit crima.

Una peste alta, aştept. Şi sper. Dacă nu sper nu mai am ce aştepta. Or ajunge? Dacă nu trebuie să angajăm nişte fete să danseze la bară, printre tablouri 😀

11 comentarii la “Sunt calmă…

  1. Bafta multa! Si fii linistita, Bogdan ajunge 🙂 N-ajung eu (te bucuri, ai?), ca-s cam departe de oras acuma (am fugit de frica X-ului tau, normal!), da’ va tin pumnii!

  2. măi, îi trecute fix … vă chefuiţi ??? 😆
    nu mă mai ţine în tensiune, or ajuns ? că succese ştiu sigur c-ai avut, doar am citit varianta 😆

  3. E bine că eşti calmă, altfel Crina era în pericol să devină. din investigator, victimă. Sigur, asta dădea bine pe afiş – ODIOASA CRIMĂ DIN NORDUL ŢĂRII: AUTOAREA ÎŞI UCIDE PERSONAJUL PRINCIPAL. Dar dacă nu ţi-a venit ideea mai repede şi cu alt personaj, acum e bine că eşti calmă 🙂

  4. Eu nu vreau sa fiu personaj in carte ….
    Dar astept sa povestesti cum a fost.
    ca la stirile de la ora 17 nu am vazut nimic.
    Am inteles ca Bogdan si Chinezu’ au ajuns la timp, ceea ce inseamna ca nu ai mai avut nevoie de fetele de la bara…
    Eu le-as fi lasat. :))

Lasă un răspuns

