Club-fantasy back

Club Fantasy se întoarce. Dar se întoarce în alt fel. Vom face o echipă, vom scrie despre cărţi, edituri, lansări şi evenimente culturale. Totul va fi benevol, desigur. Cine vrea să mi se alăture îmi poate scrie la oanastoicamujea@yahoo.com. Orice editură, orice autor, orice cititor va fi binevenit. Cine vrea să se implice, de asemenea. Important e să fiţi serioşi şi să nu mă faceţi să-mi pierd timpul. Vă aştept!

23 comentarii la “Club-fantasy back

  1. Crina…pe langa GNV,bloguri mai ai timp de facut si siteuri ?
    De curiozitate ce folosesti ? Dreamweaver …sau ? ….

  2. Cristian, şi ăsta şi diverse combinaţii. Site-ul de care vorbeam îl voi face pe platformă de WP. Totul stă în jonglerii mărunte 😀

    Timp? Nu prea am, dar când prind o portiţă liberă cât de mică caut să o umplu. Cred că din acest motiv nu aş putea lucra la stat 😀

  3. breh, asta e in bucuresti nu? daca aveti nevoie de o persoana care sa existe pur si simplu, poti sa te bazezi pe mine. ca altceva nu stiu sa fac, dar dau bine cand imi pun ochelarii la ochi, par inteligenta. si nu-ti cer nici bani!

  4. îi şedinţă ? scriu io procesul verbal, ce-s alea php wt brrrrrrrrr
    Oana-i la plăjală ? vaiiiiiiii
    bine-i de unii 😦

  5. Mai, Crina, mai, asta va fi un blog multiuser, unde oamenii pot veni cu recenzii, una alta.

    Cella, nu am fost la plaja, am fost cu nepoata mea la examenul bilingv

  6. @Crina
    Deci aia cu lucratu la stat pentru cine a fost? In puii mei.

    @Oana
    O sa pot sa-ti faca macar cafeaua la clubul asta? Ca la carti oricum nu ma prea pricep.

    @Cristian
    Te pomenesti ca le ai cu php-ul. Sau?

  7. Da sensibila mai esti.. 🙂 Io la 24 grade (Celsius) in locuinta pun berea la racit… 🙂
    Despre muzee, expozitii si alte de astea se va scrie?

Lasă un răspuns

