Eu fur, alţii primesc…

Eu am furat de la Chinezu, care a primit de la Adrian Ciubotaru. Care Adrian a fost grămadă pe blugii mei şi pe sandalele chinezeşti. Important e că domnul din imagine a ţinut cu ai lui şi numai cu ai lui. Pe noi doar ne-a acuzat. Zău că nu vă mint!

15 comentarii la “Eu fur, alţii primesc…

  1. Pingback: Indicii anatomice – III « Ioan Usca

  2. Oana, aşa rămîn unii fără cizme de vară 😉
    de, nu le poţi avea pe toate
    sunteţi minunaţi, să aveţi succes şi vînzări !!!

  3. Sibilla, pai poarta-i si tu sa nu zica lumea ca doar eu is dusa 😀

    Cella, multamim! 😀

    Doru, ba am zis, dar nu s-a inregistrat 😉

  4. Intră pe blogul lui Shauki:D şi spune-mi ce părere ai, sunt emoţionata ca o domnişoară de onoare (la nuntă). De unde am auzit asta?:-? Ma rog, altă comparaţie nu îmi vine. Totuşi intră:))

  5. Pingback: Indicii anatomice – IV « Ioan Usca

  6. Eh, Crăiasă, gura lumii… tu eşti ” dusă ”, io ” sparg tot, rup tot ”, etc, bla, bla, bla..,
    Ideea e că poartă blugii cui îi şade bine 🙂
    Singura mea problemă e doamna Zora, mama me, cică ” mamă de copil eşti tu, au, Doamne cum îs de sfâşiaţi ” şi se tot închină, da zău nush de ce, că fiumiu zice că-mi vin bine. Enervantă sârboaica, dar, de aruncat n-a făcut-o 😉
    Tu să fii sănătoasă, şi… continuă !
    respecte,
    Sibilla
    P.S. fug la Sătmăreanca să-i zic musai c-am nimerit în sfârşit nuanţa de roşu, cât mă ţine, oi videa :))

  7. Pingback: Indicii anatomice – V « Ioan Usca

Lasă un răspuns

