Oamenii citesc şi râd

Indiciianatomice_site

Da, tot despre Indicii e vorba. Eu nu pricep, vă rog să mă credeţi. Un om moare, doi, trei, câţi mor acolo, că nu le mai ştie nimeni numărul, iar ei râd. Tot primesc feed-back-uri: „Am citit Indicii şi m-am spart de râs”. Adună-te, omule. Cum să te spargi? Nu vreau să te bag în spital. Stai calm, respiră. Dar, până la urmă, eşti sadic? De ce râsăşi? Eu m-am chinuit să dezvolt un caz cât se poate de nasol şi tu te râzi pe tine?

Interesant e că fiecare râde de altceva. Un domn a râs de Crina, altcineva de Darius, altul de Bogdan, iar altul sau alta de criminal. A, da, unii au râs şi cu Iolanda, că de ea cică nu se poate râde. Voi vă daţi seama în ce lume trăim? Oamenii ăştia de citesc râd de suferinţele altora. N-ai văzut aşa ceva, zău că nu. Eu mi-am tocit degetele pe tastatură să vă râdeţi voi, ha? Ruşine. Ruşine mare 😀

27 comentarii la “Oamenii citesc şi râd

  1. Lasa ca in urmatorul roman introduci tu niste scene de groaza ca sa le inghete sangele in vine si sa se invete minte sa mai rada.

  2. Lala e geniala! Cum sa nu razi cand dai de un sarcasm fin si o personalitate acida? Totul aranjat intr-o poveste bine relatata!
    Faptul ca romanul putea fi mai lung se poate considera singurul minus al cartii.

  3. Daca chiar vrei sa afli, uite, iti dau un indiciu ne-anatomic:
    lumea a ras si cand a citit „Razboiu’ Reginelor”.
    😀

  4. Gand la gand cu bucurie: acum cateva zile iti spuneam sa scrii co carte de bancuri. Se pare ca ai scris-o deja.

  5. Se prea poate 😉 Dar n-am timp acum de ras cu (de) tine, am treaba. Sper ca ma poti scuza, ne certam cu alta ocazie.

  6. Aspoiler, nu stiu cata lume a ras de Razboiul Reginelor ca eu am auzit numai lucruri de bine. Acum fiecare are dreptul la opinie, insa un argument mai solid decat „lumea a ras si cand a citit “Razboiu’ Reginelor” ar fi ceva mai credibil. Asa sunt doar vorbe-n vant.

  7. Pingback: Indicii anatomice – IX « Ioan Usca

  8. eu n-am citit deci nu rîd
    da’ nici nu plîng, doar mă mir 😉
    sper să-mi treacă repede că au lansat ăia deja Ice Age 3

  9. Cella, cum n-ai citit? Nu ti-am dat manuscrisul? 😛

    Crina, nu te mai rade ca io nu mai scriu 😀

    Doru, da, prin ianuarie o sa fie gata, e lung, doar am spus 🙂

  10. Oana, dacă cei care rîd ar fi citit ce mi-ai trimis cred că la ora asta multă lume era spitalizată şi by,by concedii 😆
    păi, am dovedit la timp şi întocmai că i-am şi rîs şi i-am şi plîs acuma subliniam doar lansarea Ice Age 3 şi voiam să şi fiu „în topic” 😉

  11. Cella, da, ai dreptate, erau multe spitalizari 😀 Viva Ice Age 3 😉

    Neinfectat, razi de cine vrei, nu te opreste nimeni 🙂

  12. Cum au putut nerusinatii care au citit cartea sa rada?! Nu m-as fi asteptat la una ca asta… mai ales de la ei. De la altii da, da’ de la ei…?!! 😉

  13. eu n-am ras dar, cred ca n-am simtul umorului.sau ma prind mai greu ca-n bancul ala .dar prea psihotice-ti sant personajele pilon.mai convingatoare si mai bine conturata partea a doua la regine.spor la treaba.daca intram mai devreme,veneam la constanta.

    spedy/06/07/2009

Lasă un răspuns

