Plouă, Piţi urlă

 poze-animale-amuzante-pisici-caini-foame

Cum o fi să ţipi ca pisica la ploaie? Mă rog, eu n-am mai văzut pisici mieunind la ploaie, cred că al meu motan e mai special, mai trendy, vorba aia. Probabil el se crede cool. O fi, că n-am de unde să ştiu eu cum e atunci când eşti pisică. Dar vorba lui Vania: „Pisica-i tot un fel de om”. Aş putea scăpa uşor de Piţi raportându-mă la acest gen de crimă perfectă. Nu că i-ar păsa cuiva dacă l-aş strânge de gât. De trei zile încerc să port un dialog cu ăştia de la protectia animalelor, doar că eu vorbesc singură. Normal că nu-mi răspunde nimeni. De ce mi-ar răspunde? Zău aşa. Că dacă sunt de la protecţia animalelor asta nu înseamnă că le şi pasă. Vreau şi eu răspunsuri. Dar de unde. Totuşi e bine că vorbesc eu, altfel aş uita dracu’ şi ce sunete scot.

Au făcut un rahat ăştia cu poliţia animalelor şi dreptul animalului şi tot aşe. N-au făcut nimic. Au urlat atunci şi au tăcut pentru totdeauna. Frumos ne şade. Păi normal, avem lucruri mai importante de făcut. Cum ar fi să ne omorâm între noi. E chiar mişto. Ne înjurăm, ne dăm pumni, că doar suntem români, să nu cumva să ne dezicem că ar fi păcat. Îmi e milă şi silă, în acelaşi timp, de ţara asta. Cred că aş pleca fără nici un regret, dacă nu aş fi atât de fraieră şi nu m-aş gândi la alţii înaintea mea. Cred că azi m-am trezit scârbită. Scârbită tare. Îmi e silă de oamenii ce omoară animale, îmi e silă de mizeria verbală şi de tot ceea ce mişcă. Poate că de aia mi-am şi depus actele pentru a-mi cumpăra pistol. Îmi bag picioarele, în ţara nu poţi trăi dacă nu te poţi apăra.

Şi totuşi, eu vorbesc singură? Protecţia animalelor nu are nici o treabă cu mine? Or vorbi ei altă limbă sau eu? Tot ce e posibil. Om ajunge la un rezultat după ce va fi prea târziu.

12 comentarii la “Plouă, Piţi urlă

  1. coollllllll, vreau şi io, pistol
    n-am decît baston cu şocuri şi spray cu piper, ce acte trebuiesc pe lîngă certificatul de la dr.ELBY ?
    am şi prieten cu puşcă dar n-am încercat-o încă decît la ciori
    vreau, vreau, vreau 😆
    cred că observi ce debit verbal am

  2. …si cu ploaile astea ca in politica! Cand crezi ca-i timp frumos atunci vine vijelia.Va doresc o zi frumoasa ,tata Borgo 🙂

  3. Cella, pai iti trebuie cazierul si sa platesti o taxa la finante, apoi astepti cumintica 😀 Spray am si eu, dar nu e cu piper, e din ala lacrimogen 😛

    Tata Borgo, ma bucur sa te vad 😀

    Darius, da 😛

  4. La ce-ti trebuie pistol Oana? Gura ta depaseste cu mult cele mai sofisticate arme… 🙂
    PS Cand vii la tara la Satu Mare sa ne spui si noua. Deja imi amenajez un buncar… 🙂

  5. Doru, chiar 😉

    Lucia, pisica nu ma mai multumeste 😀

    Adrian, dar nu imi iau pistol sa omor oameni, e cu apa 😆

  6. Ma linistii 🙂 Da buncaru tot il fac, ca nu se stie cand iti iei o racheta sol-sol si o lansezi incoace… 🙂

  7. Oana,
    Mi-am impus o pauza .Prea eram dependent de net si in plus cateva probleme mai deosebite.In rest bine,vorba poetului „Vesnic tanar si ferice” ca la … peste ani.Cu mult drag,tot eu,tata Borgo 🙂

  8. Pingback: Bucurie « Nataşa

Lasă un răspuns

