Fiecare cu bagajul lui

baia-lara

Vineri în creierii nopţii plecăm. Suntem derutaţi. X munceşte de trei ori mai mult deoarece nu era planificarea lui de concediu în perioada asta. Eu dau din colţ în colţ. Îmi fac planuri de bagaje. Adevărul e că nu mai avem nici unul răbdare. Suntem la limita ei. Vrem să plecăm. Să stăm ca plăcintele la plajă. Să stăm pe net, dar fără a fi nevoiţi să lucrăm. Să stăm aşa şi să privim netul combinându-se cu marea 😀 Poate să scriem, eu 😛 Nu vream neapărat să ne prăjim, doar să stăm fără să gândim. Eh, cum sună?

Dar X a decis: „fiecare cu bagajul lui”. Cică eu îmi pun prea multe lucruri şi pentru el nu mai rămâne loc. Dar se înşeală, eu îmi pun multe sandale, nu lucruri, da? În fine, fac două bagaje, dar nu mă încântă perspectiva de al căra singură pe al meu. Ce bun ar fi Darius în situaţia asta 😆 Dar nu mai contează, important e că plecăm. Doi paşi oi fi şi eu în stare să târşâii bagajul 😛

Dar mai e o săptămână şi eu cam am treabă 😦 Fie, mai aştept.

18 comentarii la “Fiecare cu bagajul lui

  1. Pingback: Indicii anatomice – X « Ioan Usca

  2. Vezi ce faci cu urmasii lu Baiazid… 🙂 Nu-mi ramane decat sa-ti urez distractie placuta.

  3. @oana: apropo de ce-ţi doresti, se pare ca te-ai ardelenizat în exces, că numa’ la băştinaşii de la noi mai auzi dialoguri de genul:
    „ce faci ioane, şezi si cujeţi?”
    „nu cujet, numa’ şed!” 🙂
    s-aveţi vreme frumoasă!

  4. Vrei sa zici ca nici in concediu n-o sa te deconectezi de la net? Asta e chiar dependenta ! Pentru mine, o saptamana fara calculator sau laptop, complet decuplat de net e o binecuvantare.

  5. Horia, eu n-am vazut, dar te cred pe cuvant.

    Geocer, nu sunt dependenta, dar eu nu pot scrie fara net si de aia sunt dependenta 😀

  6. ALOHA TAHITI FACE SWOU IN TIMISOARA.VA INVIT LA MINE PE BLOG SA VEDETI DETALII PICANTE DESPRE CEL MAI MARE SPECTACOL DE MUZICA POPULARA DIN EUROPA FESTIVALUL INIMILOR TIMISOARA

  7. Asa este, am uitat sa precizez ca atunci cand nu sunt chel si cu burta intr-o carte politista, car bagaje de mana pe unde are nevoie Oana.

  8. Eheiiii! Se pare ca in casa Oanei adie vant ce miroase a concediu! E nevoie Oana si de deconectare si reincarcare a bateriilor dupa cata munca ai tras. Bagaje separate? E mult mai bine: nu mai esti constransa la renuntari pentru a face economie de spatiu! O zi frumoasa!

Lasă un răspuns

