Ne mai şi distrăm

Puţinul timp care mi-a rămas până la plecare l-am împărţit. Între spălat, călcat, lăsat pisica cu mâncare şi alte cele, am fost şi la Aysha Pub la întâlnirea bloggerilor piteşteni. De fapt, la drept vorbind, a fost o cafea prietenească. Chiar dacă am stat puţin mi-a făcut plăcere, am făcut şi eu ceva bun zilele astea. Participanţii sunt:

1.Tibi Puiu

Tibipuiu.ro

2. Alex Dumitru

Alexdumitru.eu

3. Andreea Bobeica

Revistaokarges.blogspot.com

4. Faninho

Cartierul.wordpress.com

5.  Adi Enache

Enache.biz

6. Tania

Marketinginpitesti.wordpress.com

7. Oana Stoica Mujea

Club-fantasy.ro

8. Marian Dumitru

Dumisblog.com

9. Geocer

Geocer.blogspot.com

10. Shadow One

 

11. Andreea

Marketinginpitesti.wordpress.com

12. Cosmin Sandu

Cosminsandu.blogspot.com

13. Alin Ivanov

Blog.alin-san.com

14. Raluca Nicula

Ralucanicula.blogspot.com

15. Patricia Rusu

 

16. Ted Ursu

Standardmadness.com

17. Robert Preoteasa

Stiri.it

18. Dan Badea

 

19. Drojdie

 

20. Mihai Andrei

Zmescience.com

21. Adrian Soare

Succesdublu.ro

 

P.S: De azi, pe Club-fantasy.ro, puteţi citi şi recenziile Luciei Verona.

6 comentarii la “Ne mai şi distrăm

Lasă un răspuns

