Am vorbit destul…

_MG_0742

 

_MG_0754

 

_MG_0975

 

_MG_0752

 

_MG_0867

 

_MG_1381

 

_MG_1411

14 comentarii la “Am vorbit destul…

  1. E dat naibii albastrul acela, nu mă dumiresc cum poate să fie aşa mirifică o…apă! Ai dreptate, cuvintele p…ă…..l…….e………..s……….c !

  2. No bine, bag de seama ca toata lumea mere la mare. Io m-oi duce la munte mai incolo, prin septembrie.. 🙂

  3. Lili, bine punctat :))

    Adrian, pai nu?

    Silvana, asa e 😀

    Mirela, mereu am dreptate 😀 De ce imi vine sa vorbesc in engleza?

    Adrian, muntele naspa 😛

  4. Cat de mica e lumea risc sa dau de tine pe oaresce plaja 🙂 Cum stiu ca nu esti un fan al muntelui… ma simt si io mai in siguranta 😀

  5. eram precisă că ne fraiereşti cu „vacanţa” 😆
    te-ai angajat la ăia publicreleişen, hai ? 🙄

  6. Oare sunt elfi la mare, pe mare, pe sub mare…Mi-i imaginez exclusiv în păduri, tu ce crezi? Şi dacă-ţi vine să speekuieşti în engleză, enjoy, have fun and be cool! 🙂

Lasă un răspuns

