Alb şi negru

 

Azi am fost în alb-negru, pentru că mâine e ultima zi. Plină, plină, dar tot ultima. Trebuie să mă întorc, pentru că sâmbătă, la Mamaia, lansez nişte Indicii… anatomice. Şi, la drept vorbind, îmi e dor de Piţi.

Oricum, spre seară ne-am colorat. Am ascultat muzică din anii 70, 80 şi ne-am revenit. Apoi am lenevit şi am mai mâncat nişte cireşe. Am mâncat aici la cireşe să-mi ajungă pentru un secol şi ceva, poate două. Eh, şi ce să vă mai spun? Luni voi fi acasă, obosită şi deprimată, dar ne auzim.

 

IMG_2320

 

IMG_2327

 

IMG_2402

 

IMG_2349

12 comentarii la “Alb şi negru

  1. Ai de mine da frumos te-ai mai bronzat, Crăiasă…. io-s precum caşul… Da te prinde bronzul.
    Succes la noua Lansare şi.. la cât mai multe, şi cărţi şi lansări ! Am zis !
    Duminică zâmbitoare vouă !
    Sibilla

  2. Ei, se pare ca, fiece lucru frumos, precum vacanta ta, se apropie de sfarsit, dar nu fi trista, ca te-asteapta noi si noi pagini de asternut si… o sumedenie de prieteni care ti-au dus lipsa. Pana una, alta, iti urez o duminica frumoasa, plina de surprize minunate!

  3. Moaaaaamăăăă!! Ce te-ai bronzat!!! Draga mea, îţi înţeleg durerea… eu aş vrea să ies deja la pensie, ca să fiu mereu în vacanţă…
    Cât despre Indicii, ei bine, mă gândesc foarte serios să profit şi să vin şi eu la lansare. Măcar să te văd şi să te susţin. Că doar cartea mi-a plăcut… ::)) Ca să nu mai zic că vreau să văd şi eu marea pe anul ăsta…

  4. Duminica frumoasa si voua.

    Care mai stie ce i s-a intamplat Crinei?

    M-am bronzat cu o ora de plaja pe zi, dar nu zi de zi 😀

    Lucia, da, criza mare 😀

Lasă un răspuns

