Gata

Vorba copilului din reclama: “S—a terminat, s-a terminat!”, dar… da, peste douăzeci de zile mă întorc. Hi, Hi, sau pe acolo. Ideea e că mă întorc şi asta e tot ce contează. Am citit, dar n-am scris. Nu am stat mai mult de o oră la plajă niciodată, din pricină de prea multe grade, peste patruzeci la ora zece. Prea multe, zău. Am făcut şi ceva cumpărături, cu toate că nu îmi place să mă topesc. Am cunoscut turci drăguţi şi turcoaice şi mai şi. Adică mi-am făcut şi prieteni 😉 Acum revin pentru puţin timp la Lala mea, la una, la alta. Eh, ce viaţă, nu m-aş supăra să o duc aşa mereu. Cu toate că aş deveni obeză 😀 Noroc că am făcut sală zilnic şi saună. Prea cald la saună, zău. Baie turcească cu masajul aferent şi alte drăcii, că fără drăcii nu se poate deh. Acum sunt leneşă, aşa că vă las cu o poză şi gânduri bune, ne revedem în curând.

_MG_2202

 

13 comentarii la “Gata

  1. Pai la ce-ai mai venit, daca tot trebuie sa pleci inapoi? Nu puteai sa mai ramai pe-acolo? Ca lansau ei cartea aia si fara tine.

  2. Am tot sperat că rămâi acolo, dar văd că degeaba 😀 Poate am noroc peste 20 de zile :)))) No, bine, fie, bine ai venit! Şi nu-mi mai arăta poze că mor de ciudă :))))))

    Cristian, prezent! Sunt aici 🙂

  3. Cella, merciiii, asa fac 😀

    Geocer, nu pentru carte am venit, pentru pisoi :))

    Mana, da 😀

    Crina, traiesti? Nu imi vine sa cred 😀

  4. Adrian, nu stiu 😛

    Mircea, am invatat: sandale (Scaun), Eczena (Farmacie) si, logic, pe cele care semanau cu ale noastre, doctor, avocat etc 😀

Lasă un răspuns

