E şi bine, e şi rău

E bine acasă, dar mai bine e în vacanţă. Şi totuşi, dacă stau să mă gândesc e super bine şi acasă. Şi uite aşa nu mai ştiu nici eu ce vreau şi de ce. Pe şapte plec iar, tot acolo, am schimbat doar hotelul. Mama a luat deja bilete, n-a mai avut răbdare să mă uit la oferte, că mai sunt. Dar deh, acum ce să fac? Nu pot refuza din moment ce a luat deja bilet. Zău că nu, ar fi nesimţire din partea mea 😀

Eh, dar să revenim la ale noastre.

Bogdan m-a sunat azi spunându-mi că m-a combinat cu Marian Coman, iar Indiciile se vor lansa la Mamaia pe 1 august, nu pe 25 acum. Sincer m-am bucurat, pentru că nu mai aveam chef de stat pe drumuri. O fi concediul pentru odihnă dar eu nu prea am stat locului acolo. Vorba Manei am venit odihnită, dar obosită. Asta e viaţa, parcă ai vrea să le încerci pe toate şi nu mai ai timp. Acum, cel puţin, sunt sigură că voi merge la somn. Bronzată sunt, de văzut am văzut destule, mai las şi pentru la anu’. Şi poate apuc şi eu să mai scriu ceva, măcar să mai citesc. Cu toate că în Antalya am ajuns la volumul VII din Amber.

Am revenit şi pe Club cu o recenzie de Lucia Verona, vor mai urma şi altele, mai des ca de obicei. Am o groază de cărţi despre care nu v-am vorbit. Dar e timp, probabil.

Acum văd că şi doamna roşcată a mai înviat. Să mă simt bine şi să zic că am readus-o la viaţă? Hmm, sper să nu dispară iar cât sunt plecată că o omor 😀

Eh, până una alta încă îmi e lene. Nu mi-am revenit şi am febră musculară din pricină de sală zilnică executată la turcaleţi. M-am ambiţionat eu să ridic greutăţi până am ajuns la 7 kg. Acum trebuie să continuu şi aici, altfel m-am chinuit degeaba acolo.

Poze nu vă mai pun, cei care mă aveţi pe facebook puteţi vedea acolo vreo 60, ceilalţi asta este. Îmi e greu să tot încarc la ele 😀

Aşadar, viaţa merge înainte pe timp de criză sau nu. 😉

16 comentarii la “E şi bine, e şi rău

  1. Welcome in Romania. I hope you will enjoy the journey in your own country. For a while…

    App. Cum e Amber? E pe lista si e destul de aproape…

  2. Silvana, multam, multam! Amber… Amber e frumoasa, chiar foarte. E putin mai altfel, dar merita. 😉

    Adrian, multam 😀

  3. Care noi am fost în Serbia. Care toţi ne-a întrebat de Tenebre. care le-am zis: Aveţi răbdare. Care au înţeles. Care au dat de băut. care mă duc ca să mă culc. Care e 12+2.

  4. Bine ai revenit, plimbareato!
    Si da, normal ca viata merge inaine. Iar daca n-am avea criza… ne-am plictisi de moarte … macar criza asta o sa ne mai tina ocupati !
    Asa ca e bine acasa 🙂

Lasă un răspuns

