Greu, dar mă descurc

Încă de ieri am început să simt că o să cam răcesc. După o noapte ba în frig, ba în cald, simţurile mele au devenit reale. Aşa că la 40 grade eu sunt răcită şi îmi e frig. Dar e bine atâta timp cât nu mă doare în gât, şi nu mă doare. E mai greu cu şofatul şi statul în pielea încinsă, dar e bine şi aşa. Pe lângă asta trebuie să mai ajung şi la dentist. Eu răcită, el dilău, ce o să iasă?

Şi abia ce mă hotărâsem şi eu că un autor rus mi-ar readuce pofta de lectură. Păi cu ochii ăştia de-mi pică în gură greu cu ruşii, parol.

Anul ăsta a fost plin de răceli, că tocmai ce mă lăudam astă iarnă că n-am mai răcit de patru ani, anul ăsta am păţit-o de trei ori, ca să nu mă mai plâng că toţi deţin o oarecare răceală, iar eu nu. Îmi place de Piţi că se fereşte de mine ca de ciumă. Deştept pisoi ca să nu mai zică lumea că pisicile n-au creier.

Da, o să zac vreo trei zile şi o să mă gândesc la asta:

 _MG_0724

 

Noroc că mă întorc, până atunci îmi trec toate 😀

3 comentarii la “Greu, dar mă descurc

  1. Sper sa iti treaca raceala cat mai repede , si sa revii in forta … in acest moment in care criza vine cu pasi repezi , aceste clipe minunate in care domnul Basescu ne demonstreaza cat de incult este (si in acelasi timp , ne arata nouta tuturor ca suntem la fel de inculti pentru ca noi la votat – sau ma rog ) tot ce iti pot dori este sa ai parte de multe „succesuri”

  2. Sanatate si forma maxima iti doresc. Cat despre politici, nu s-a nascut inca omul care sa conduca ceva pe-aici, altfel te asigur ca eu, una, l-as fi votat, dar am avut pe cine?? Parol! Atentie de-acum inainte. Interzis, zic eu, la „constantzenii de bine”. Analfabetism politic si rele intentii, plus furt la drumul mare-al tarii. Drag Oana, sanatate si mai treci pe la noi! Am venit din munti si plecam spre mare. Enya iti transmite ganduri alese!

Lasă un răspuns

