Concluzii în mijlocul săptămânii

Hai că nu o fi chiar mijlocul…

Azi vorbesc mai bine, dar nu suficient de bine.

Am observat încă de aseară, de la emisiunea aia specială de pe Antena 3 că majoritatea PDL-istelor sunt proaste de bubuie. Mă mir că nu a explodat studioul respectiv.

Am ajuns la concluzia că şi răceala îţi oferă oportunităţi: citeşti şi dormi. Ce îşi poate dori un om mai mult?

Cred că nu prea sunt în stare să ajung sâmbătă la Mamaia, dar voi fi obligată 😀

Nu vreau să mai plec de acasă chiar dacă azi mi-au venit biletele. Hei, sunt răcită, lăsaţi-mă în casa mea.

Cititul în timpul răcelii e bun, dar am cam înnebunit cu un Platon. Toată lumea îl invocă de m-am plictisit de el.

E bine şi să scrii pentru că personajele sunt deprimate şi depresive, ceea ce le conferă credibilitate. Să nu uit de nervozitate. Cu toate că eu sunt foarte calmă.

Şi încă o dată, ca să înţelegeţi bine, domniţele astea de la PDL sunt proaste rău. Mai are cineva aceeaşi părere? Bravo vouă!

Şi acum din nou la citit şi dormitat. Vocalize mai târziu, acum nu sunt obosită, am vorbit cu trei oameni la telefon încercând să mă fac înţeleasă că nu pot urla, clar?

26 comentarii la “Concluzii în mijlocul săptămânii

  1. Cu toata consideratia, va spun: cuvantul „prost” este interzis de Biblie. Este drept, se refera la frati…Intrebati-l si pe dl. Usca…Oricum, este atat de banal! Doamnele respective, daca sunt intr-adevar proaste, cuvantul nu le atinge; am mai zis pe acest blog: prostia nu doare!

  2. Oana, chiar cred că eşti bolnavă. Pînă acum n-ai observat cît de proaste sunt pedelistele? Ştiam de mult, chiar dacă nu l-am citit pe Platon 🙂 Acum, e drept, nu ştiu la ce emisiune te-ai uitat că eu din Germania nu văd antene, dar te cred pe cuvînt.

  3. Pingback: Recomandări – 15 « Ioan Usca

  4. Oana ai inceput sa faci politica,daca o sa candidezi,sa stii ca o sa te votez din partea oricarui partid o sa faci parte,in afara de PDL,o zi frumoasa 🙂
    p.s.Oana intreb in stanga si dreapta ca sa pot pune un banner cu cartile tale,dar nimeni nu are codul,eventual afiseaza-l tu pe blog,cu stima si pretuire Tavi 🙂

  5. Lucia, lasa, n-ai pierdut nimic 😉 Distreaza-te!!!!

    Mana, nu am putut sa ma si uit la ele, nu e suficient ca le auzeam? O auzeam. Ioi, cum o fi zis ea ca se pune cu Victor? Fraiera 😀

  6. Crina, vad ca e din ce in ce mai rau, in nici un caz mai bine 😦

    Realdown, o sa ii scot si ochii, dar stai sa-mi revin 😀

  7. Calin, mie da 😀

    Tavi, o sa-ti trimit un mail cu codul diseara, cat despre candidat niciodata, atata timp cat mai am un dram de creier 😉

    Adrian, sa mor din dragoste ranita 😀

  8. Săracele pedeliste…” cum-pătate ” sunt, Doamne, dudui impertinente, să mă ierte Doamne, Doamne că nu poci să plâng de mila lor, n-am timp, plâng după copilaşii suferinzi, plâng soarta bătrânilor, nu patzachine şi fifi îbaripatele aistea, că au ce păpa, au medicaţie, şi mai au şi-un tupeu de neegalat…
    Ce zise kusru Trexel, că-s bune… buuuuneeee la cheltuit şi risipit banul public, rele de… muscă şi vorba Împărătesei, ţinuta ” adecvată ” mai ales Leana…
    Zău că NUMAI Ilie Cleopa ar fi fost de ele, zău că da !
    te ţuc cu respect, Crăiasă, să te faci bine, musai,
    Sibilla

  9. Oana,
    Spuneai că eşti răcită iar eu te respect şi admir sincer…
    Întrebarea ta gândesc că e pentru altcineva, nu discut despre ” decedaţi ”, nu merită, nu-i aşa ?
    Nici măcar eu n-am pus întrebări deşi aş fi zicese prin ” boscheţi ” : ” deformare a naturii ”, ” nebună ”, ” neica nimeni ”, de bârfele pe după bloguri mi se, să mă scuzi, Crăiasă…
    La răceala ta mă refeream, nu mi-aş permite la adresa nimănui glume de prost gust, mai ales că eu sunt cea turbă, citez again din zbecialişti ” sparg tot, rup tot ”.
    respecte,
    Sibilla

Lasă un răspuns

