La mulţi ani cu întârziere!

Nu am uitat de ziua lui. Crina îmi e martoră că doar eu i-am spus vineri data exactă, aşa că na… Dar n-am vrut nici să-i transimt sms, nici să-i las pe blog. Dar cum să vorbesc când din gâtul meu nu iese decât ceva ce seamănă cu chhhh? O, da, a fost ziua domnului chel cu burtă din cartea mea. Nu contează cine dacă nu ştiţi 😀

Nu îi urez nimic aici, dar nimic, pentru că vreau să-i zic personal. Adică cât de personal se poate prin telefon. Aşa că nu îi urez să fie fericit, să crească mare şi să fie iubit până la adânci bătrâneţi de soaţa lui care-l suportă zilnic.

Să ne fie clar, nu i-am urat nimic!

10 comentarii la “La mulţi ani cu întârziere!

  1. eu ştiu 😆
    am şi vrut, măcar pe facebook da’ dacă voi n-aţi făcut „nici o mişcare” io… în ce calitate?
    poate de prietenii prietenilor mei sunt…
    LAMULŢI ANI!, oricum, măcar pe mine,poate, nu mă înjură… politic 😉

  2. La Mulţi Ani, cu bucurii, Darius !
    Şi-un mic dar muzical din partea furnicii turbo-sibiline :

    respecte,
    Sibilla

    @Crăiasă Oana,
    Te-aş tăia feliuţe pe motiv de secrete , da mi-e că mă transformi pe post de războinic sânjeros foarte :))
    Prefer să te-mbrăţişez cu acelaşi drag şi respect şi să te rog frumos să-mi permiţi să pui link şi-n căsuţa ta :

    Mulţumesc frumos, Crăiasă !
    respecte,
    Sibilla

  3. Vai, dar descrierea pe care nu pot s-o reproduc era numai in carte, acum nu mai e deloc asa. (daca nu ma crezi si te-a impins necuratu sa te uiti pe pozele de la Crina, sa stii ca aia e o umbra care trucheaza vizual imaginea) 🙂

Lasă un răspuns

