E tot mai rău

La răceală mă refer. Eu zic că mâine e mai bine, ea zice ba. Şi uite aşa îmi pierd timpul certându-mă cu o răceală rea. Foarte rea.

Acum ca să fiu sinceră mai am şi stres. Se numeşte Bogdan Hrib şi are peste 40 ani. E şef de trib editorial şi din trei în trei zile mă întreabă cum merge cartea. Eu îi explic că nu e nici o carte, ce carte? Sunt răcită, n-am chef de cărţi decât să le citesc, ce doreşti de la mine? Bine, zice el, dar să-i dau un titlu. Sunt multe titluri în librării, să-şi aleagă. Nu, nu, cum se va numi următoarea carte poliţistă. Păi eu de unde să ştiu? De unde?

Dar poate are Vania o idee, că tot îmi face prezentări. Dă-i tu un titlu stresului 😀

Mă rog, scriu eu ceva, dar nu ce ar vrea Bogdan acum, aşa că nu mă întrebaţi că nu vă spun oricum. Cercetez Templul lui Solomon şi El Dorado. Lăsaţi-mă că nu vorbesc în dodii, dar nici nu vă povestesc că nu am chef şi oricum nu sunt sigură de ceea ce fac. De parcă am fost vreodată. Lala? Păi până la anul mai e timp. Destul. O să fie, ho, nu vă ambalaţi, doar că acum nu pot intra în pielea personajului. În plus mă amuză mult Istoriile pierdute ale omenirii… ăăă, nu, nu vorbesc despre o carte anume. Vorbesc şi eu aşa să mă aflu în treabă, ca de obicei.

Şi nu, n-am chef să comentez pe bloguri. Uite că n-am, daţi-mă în judecată. Comentez eu altă dată. O da, şi în curând o să vă public un mail spectaculos pe care l-am primit. Am râs mult 😀 Şi cam atât că am treabă… să mor 😉

 

P.S: Citiţi şi despre Anne Rice că nu se lasă cu greaţă 😆

P.P.S:

Am continuat prin a-mi tăia venele. Lama era ruptă în două şi ruginită, dar nu mă gândeam că o să mă infectez din moment ce încercam să mă sinucid. Am încercat cu pastile, era simplu şi nedureros, dar tot ceea ce mi s-a întâmplat a fost să zac trei zile în pat. Zile în care am văzut demoni înconjurându-mă şi râzând în timp ce îmi beau rezerva de gin. S-a dovedit a fi adevărat când mi-am revenit. Doar că nu demonii îmi băuseră ginul, ci doctorul ce se ocupa de sănătatea mea mintală. Dar de a lui cine dracu’ se ocupă?

După o săptămână în sanatoriu m-am întors acasă cu acelaşi gând, sinuciderea. Mi-am făcut un ştreang dintr-o sârmă ruginită şi m-am aruncat în el. Dar sârma era prea ruginită, aşa că am scăpat încă o dată. Nici cu pistolul pe care l-am cumpărat de la un drogat de la colţul străzii nu a funcţionat, idiotul îi pusese bile de cauciuc, tot ce mi s-a întâmplat a fost o vânătaie mare şi dureroasă în jurul tâmplei. Am băut otravă de şobolani. Mama o ţinea în magazie. Veche de ani de zile şi ieşită din garanţie mi-a umplut trupul de bube. Dar n-am avut nici pe dracu’. Nici cu lama nu o să funcţioneze, o ştiu. Atunci vă întrebaţi de ce dracu’ tot încerc? Pentru că am fost blestemată să nu pot muri până când nu îmi voi ispăşi toate pedepsele pământeşti. Nu vreau să mor şi puţin îmi pasă de pedepsele pământeşti. Pur şi simplu îmi place să testez teoria.

19 comentarii la “E tot mai rău

  1. E clar, ai febră mare. Vezi că „Răceala”, ca titlu, s-a dat deja, s-a dat şi „Ciuma”, caută şi tu altceva 🙂 Iar la Anne Rice am obiecţii – cu atîtea lame şi sîrme ruginite, chiar dacă nu se sinucide de tot, riscă un tetanos de cea mai bună calitate:)

  2. Lucia, nu risca nimic, cel putin asa cred 😀 Da, Anne Rice ba e prea buna, ba prea plictisitoare, ba cumplit de nauca. Dar e si prea buna uneori 😀

  3. cu aspirină ai încercat? şi picioarele într-un lighean cu apă de ocean nu de piscină
    la Anne Rice mă refer,desigur 😆

  4. Prisnita pe piept cu ceapa incalzita,lapte cu miere iere de albine ,inhalatie cu mustel ,vitamina C cu propolis si un Coldrex si la pat ,iar a doua zi esti nou nascuta,insanatosire grabnica ,ai doua melodii pe blog ,sa te faci bine printesa 🙂

  5. „Daca in decurs de 7 zile de la revenirea in tara acuzati febra, tuse, dureri de cap, prezentati-va urgent la medic, sectia Boli Infectioase” Asa au aratat astia la televizor, am vazut eu aseara !

  6. tu si bunica sunteti racite vara (nu e de rau, bunica mea e foarte tanara… cel putin asa se simte). insanatosire degraba grabnica.
    ps. daca ai avea intalnire cu mine, cu geocer si cu iulia, precis ti-ar trece, e verificat
    pps, eu la anne rice n-am obiectii

  7. Din pacate nu mai avem cand sa ne vedem inainte de concediul meu. Din cate stiu eu, Oana e la Mamaia sambata, iar eu plec duminica ! Ramane pe data aviatoare (ca sa nu zic aviara).

Lasă un răspuns

