Mă pregătesc sufleteşte…

Pentru asta: Antalya

IMG_1361

20 comentarii la “Mă pregătesc sufleteşte…

  1. Pfuiiii! Ce nasol trebuie sa fie !!! ::)))
    Saracutza de tine!!!
    Hai, Antalye de vis!!! Sa imi aduci o scoica :::)))

  2. Nelinistitu, pai nu mai am loc de munca, asa ca ma distrez 😆

    Darius, de la tine chiar nu ma asteptam la intelegere, ma uimesti 😀

  3. So, am venit dupa un lung pelerinaj de prin tara. Am fost la Artmania, un festival de metale, unde pe langa faptul ca am dat din cap la Nightwish, m-am plimbat si prin Sibiu. Am intrat in minunata librarie Humanitas, etalonul librariilor din Romania, si ghici ce am vazut in vitrina, printre cartile lui Cartarescu, Plesu? Cartea Oanei Stoica-Mujea, Indicii Anatomice…Repet, nu pe un raft trantit, ci chiar in vitrina celei mai valoroase librarii din Romania. Sincere felicitari!

  4. Adrian, multam fain si ma bucur ca te-ai distrat, dar eu cred ca au gresit cand au pus cartea acolo. Se mai intampla 😀 Cu toate ca scriu mai bine ca Plesu 😆 ca sa fiu modesta pana la capat. A, da, si n-am ajuns la Mamaia

  5. Laura, da, din pricina de nedoritori de carte. Era vorba de cinci autori, editura a avut dreptate, nu putea cara cinci autori din diferite colturi ale tarii pentru trei oameni interesati. Asta este, cu alta ocazie 🙂

    M3, la anul mi-am propus sa merg in Belek la Adam&Eve, chiar am vazut hotelul cand am fost la spectacol si mi-a placut foarte mult 😉

Lasă un răspuns

