Printre bule de aer

tetra

Nu, nu am luat-o razna aşa cum v-aţi închipui. Desigur, razna sunt oricum, dar nu îs mai rău ca înainte 😀

Încerc să vă povestesc diverse chestii ce mi s-au întâmplat azi, omiţând în mod deliberat faptul că am fost disponibilzată şi că m-am reangajat în altă parte. Asta nu e problemă de blog 😉

Dar o să încep cu acvariul. Oh, acvariul. Nu, nu e mare, că n-am vilă să-mi iau un monstru de sticlă, are doar şaizeci de litri, bine, nu e nici mic. E frumos, e superb şi l-am aranjat cu tot felul de lucruri, începând de la plante naturale până la tot felul de pietroaie găurite să aibă peştii unde se ascunde. Dar, dacă vă gândiţi să vă cumpăraţi un acvariu, ehe, trebuie să aveţi şi un buget. Zău că trebuie. Mi-am zis că patru sute roni sunt suficienţi. Niet. Până acum am cheltuit peste o mie ron. Şi trebuie să vă spun că cel mai ieftin peşte costă opt lei şi nu poţi lua doar unul. Am în jur de douăzeci de peşti, douăzeci şi, am numărat destul la ei, acum îmi e lene să vă spun cifra exactă. Să nu mai vorbim de costurile dezinfectanţilor şi alte cele. Dar merită dacă aveţi un buget generos. E relaxant atât pentru noi cât şi pentru pisoi.

Pe lângă perdeaua de bule de aer, azi am fost şi la dentist. Acum nu ştiu cât e el de bun ca dinţar, dar e un tip foarte cult. Îmi place să merg la el numai pentru discuţiile pe care le avem. Azi, de exemplu, l-am tăiat în patru Gingis Han. Apoi am trecut la minorităţile sexuale, pentru a ne duce după Sun Tzu. Şi cu ocazia asta dentistul mi-a făcut cadou o carte cumpărată cu Săptămâna Financiară: „Sun Tzu era un biet mototol” de Stanley Bing. Şi aşa, din zece minute la dentist ajungem la două ore, completându-ne informaţiile pe care le deţinem despre una sau despre alta. Oh, da, am ajuns şi pe la Adam şi Eva, dar asta e o discuţie ce nu poate fi reprodusă 😀

Şi ca ziua să se termine într-un anume fel, Mana m-a lămurit cum stă treaba cu angoasa. Şi stă bine dacă e să mă întrebaţi pe mine.

Aşa că am avut o zi plină şi am o carte de citit, adică aia cu Sun Tzu şi adevărata artă a războiului. No, de o fi să nu mai auziţi de mine până mâine cam ştiţi ce am păţit. Dar dacă vă e dor de o carte bună, treceţi şi pe aici şi citiţi, poate vă face cu ochiul 😉

14 comentarii la “Printre bule de aer

  1. Așa, ca un fapt divers, am terminat prima carte cu Amber :)) și îmi place. Păcat că nu am luat mai multe de la Bookfest… Ca un fapt divers.

  2. Silvana, eram sigura ca o sa-ti placa, e o carte mai matura iar tu mi-ai dovedit de multe ori ca ai aceasta calitate. Ma bucur mult, dupa ce vin din concediu, daca vrei, vin la Bucuresti si ti le imprumut pe ale mele 🙂

  3. Ai trecut prea uşor peste ce era mai important: ce culoare avea frunza Evei? (Dacă-mi zici că-i roşie, îmi schimb rezervarea (angoasantă!) pe- un belet spre Rai… 😉 )

    P.S. De-o ajunge la tine, OK! De nu, asta e! S-o mai pierdut un comentariu. Nu-i mare pagubă, da’ mă scoate din minţi… 😛

  4. din cati pesti am avut cel mai mult mi-a placut Fossilis. Care m-a si perforat de 2 ori, odata pt ca n-am stiut de cei 2 tepi veninosi si a 2a oara ca n-am fost atent

  5. Sukarit, o sa caut acolo unde arunca domnul asta de obicei commenturile, dar m-as indoi, cred ca te-a renegat sau te-a confundat 😀 Cat despre Eva, avea garderoba si ea ca toate damele, asa ca isi alegea culoarea frunzei 😛

Lasă un răspuns

