Din preocupările mele

Pentru început am o surpriză pentru Cella, trei cărţi de poezie pe care le găseşte aici, că cine poate aprecia mai bine ca ea poetul? Clipul e gratis 😀 Versuri: George Arion; Muzica şi interpretarea: Eugen Cristea şi un excelent solo la tobe 😉

Pentru cei interesaţi de istorie încercaţi şi aici. Sunt titluri excelente toate încercate de mine.

 

Eh, şi acum să vă spun că sunt şi neserioasă? Desigur, mulţi ştiu asta. George Roca se roagă de mine de mai bine de şase luni să mai scriu ceva pentru revista Agero şi colaboratorii. În cele din urmă chiar am reuşit. Sigur că mi-am ales ca subiect moartea editurilor. De fapt, cred că eram în momentul în care conştientizam la maxim ce se întâmplă în ţară şi mai ales ce se întâmplă cu editurile.

Altfel, totul bine. Mă pregătesc, mai întâi, moral pentru o a doua escapadă în Antalya, abia apoi mă voi pregăti şi cu bagaje. Ce bine ar fi să mi le facă cineva, dar nu se bagă nimeni 😀

3 comentarii la “Din preocupările mele

  1. wow, O-A-N-A!!!
    să nu te iubesc? ba bine că nu…
    poetul ca poetul 😉 ce scrie, aia-i tot ce contează
    POEŢII pe care-i apreciez eu nu mai îs, fizic… bogdaproste 😆

  2. p.s.- dacă nici de data asta nu-mi primesc autograf de la dl.Dolea te iubesc pînă mori asfixiată 😆
    superb !!! tot
    vezi că pe site-ul celălalt numerge clip-ul

  3. Cella, da, acolo e complicat cu clipul, sa-mi bag, il repar eu pana la urma. 🙂 Bine, o sa incerc sa-ti obtin un autograf cand ma intalnesc cu Dolea 😀

Lasă un răspuns

