Tot cu gandul la vacanta

geamantan_mare

8 comentarii la “Tot cu gandul la vacanta

  1. Ioana, crezi? 😀 Nu, niciodata nu sunt prea multe.

    Adrian, e, normal 😛

    Simona, e a doua mea natura 😆 Nu ma pot abtine.

  2. Bună, Oana.
    Nu ştiu dacă mă mai ţii minte – nu am mai scris nimic pe aici de ceva vreme; timpul abia mi-a permis să mai citesc câte-o postare din joi în Paşti, cum s-ar zice.
    Vroiam să te felicit pentru „Indicii anatomice” (abia acum am reuşit şi eu să pun mâna pe roman). E, cam târziu,ştiu…
    Aştept cu nerăbdare Gaudeamus! Şi Lala! :))
    Vacanţă plăcută!

  3. Ionut, eu nu tin minte numele autorilor, dar chiar asa memorie scurta nu am 😀 Normal ca imi amintesc de tine, ba chiar te vad din cand in cand pe mess, dar pana mi-o veni mie pofta de discutii virtuale mai avem 😛 Sper sa-ti placa indiciile. Vacanta placuta si tie!

  4. Păi,mi-au plăcut! Când am spus că am pus mâna pe roman mă refeream că am reuşit să-l cumpăr şi să-l citesc, bineînţeles. 🙂

Lasă un răspuns

