Greu cu timpul

Timpul meu parcă stă de câteva zeci de zile, dar, în acelaşi timp, şi fuge. Ăsta da paradox. Şi nu, nu ştiu să-l explic. Nu, nu vă dau nici cadouri azi, de fapt doar Cella a cerut, aşa că doar ei i-am adus 😀 Sunt insensibilă, ştiu. Desigur, Lucia m-a pricopsit cu un fel de leapşă. Grea treabă, trebuie să mă gândesc.

Dar vorbeam despre timp. Despre ce vorbeam? A, da. Nu mai ştiu să ţin laptopul în braţe. Cu tastatul… ehe, probleme. Nu ştiu de ce dar de când am revenit îmi tot fuge cursorul şi mă trezesc că am inventat cuvinte lungi fără sens. Ori s-a tâmpit laptopul, ori eu. A doua variantă mi se pare mai plauzibilă. Dar îmi revin eu sau el. Sau unul din noi. Poate vă reveniţi voi înainte şi mă aduceţi şi pe mine pe linia de plutire. Sau poate nu.

Nu, momentan n-am nici un proiect. Capul gol. E ok. Important e că e. Îl mai ţin un timp pe umeri. Cred că de luni îmi revin. Normalitatea îşi face simţită prezenţa, dar încă e prea încet. Lăsaţi-mă să îmi revin din leneveală. Şi în timp ce eu îmi revin, timpul tot trece…

12 comentarii la “Greu cu timpul

  1. welcome back! cit despre cursor… daca lucrezi cu pointer-ul, nu stiu ce sa-i faci… daca lucrezi cu un mouse, dezactiveaza pointer-ul. si mie imi sarea si asta a fost solutia.

  2. Nu-i o problema Oana! Dupa o activitate agitata, urmata de minunate zile de vacanta, e normal sa ai si cateva zile de leneveala, cum spui tu si de lipsa oricarui proiect. Esti destul de inventiva si perspicace si sunt sigur ca, o data intrata in priza, te dezlantui! Poate ai nevoie si de un pic de „leneveala”! Profita de ea! O duminica placuta!

  3. asta-i pentru cine-i fraier să te creadă, da? 😛
    auzi, tu şi cînd stai, alergi
    de mă doare neuronul ţinîndu-mă după tine…
    cum s-ar zice: leneveala ta mă scpate din leneveala mea 😆
    adaptare după „calmul tău englezesc mă scoate di calmul meu englezesc”, ca să nu zic „din sărite” 😉
    nu-i luni?

  4. S-a terminat vacanta, Oana?
    Iti pregatisem o surpriza- este la mine, postata acum cateva zile- un premiu, pe care, crezand ca inca n-ai sosit, ar fi trebuit sa ti-l inmaneze Dumis. La intalnirea voastra din 24 august.
    Dupa ce „iti intri in mana”, mult succes!!!

  5. Gina, s-a terminat, s-a terminat! Dar nu e bai, vine alta vacanta. Cat despre intalnire, nu am cum sa ajung, asa ca o sa vin sa-mi iau premiul de pe blog sau, daca e ceva palpabil il sun pe Dumis sa mi-l dea 🙂

    Mana, sa vezi cand vii din concediu 😀

  6. Cella, nu editez nimic, esti om. Si putin imi pasa mie ca e critica cu ochii pe noi, cine nu greseste sa arunce primul cu piatra. Si daca arunca mintind, sa fie trasnit, na 😆

  7. Adrian, la mijloc nu m-am gandit 😀

    Nea Costache, duminica placuta si voua, acolo in familie. Daca puneti de un gratar sa va ganditi si la mine 😉

Lasă un răspuns

