Vă pot cere un pic de ajutor?

Sigur că o pot face. Dacă voi îmi veţi întinde sau nu o mână rămâne de văzut. De aceea o să vă cer să daţi un click aici şi să mă sfătuiţi după ce citiţi, desigur. Credeţi că puteţi? Plzzzzz.

21 comentarii la “Vă pot cere un pic de ajutor?

  1. Mi-e rusine sa o spun dar nu am citit nici o carte din seria reginelor asa ca nu prea te pot ajuta.Credeam ca „dubla” din Antalya ti-a mai limpezit gandurile….

  2. Vania, in vol III e si Our 😉

    Adrian, Antalya nu are menirea de-a limpezi ganduri, ci de-a le suci si mai bine 😀

    Horia, am vazut, merci!

  3. Dom’le, io nu stiu cum e cu scrisu’ asta, da’ io daca incep o lucrare si din terte motive n-o duc la capat, cand o reiau, preiau tema si idea generala, da’ o fac cu mintea, viziunea si informatiile din momentul in care o fac. Sa fac treaba care nu mai reprezinta doar de dragul de a o face e ca si cand mi-as da singur o pereche de palme… Patrand distanta si scara discutiei, nu-ti plac domurile si catedralele din vest incepute in romanic, continuate in gotic de inceput si terminate in flamboaiant… 😀

  4. Hai, ca ai fi maritata, n-ar fi cea mai mare problema, da tocmai ce ai fost plecata. De doua ori… (Sorine, nu da, nu la cap 😉 )

  5. Eu zic sa-l bagi pe Vania in locul vrajitorului ala …Mos…. nu mai stiu cum pe care l-ai omorat pe la jumatatea primului volum.

  6. Adrian, ei, na, cine zice?

    M3, pai are la birou 😀

    Geocer, vai, ce rea am fost cu vrajitorul… Grap, da? Ioi, iti dai seama, tin minte cum il cheama 😀 Pe Vania nu-l pot baga ca atunci nu erau rusi 😆

  7. mi-e îmi plac catedralele alea:)) Și cu asta am spus tot. Bine, mi-au trebuit câteva fraze la Dinastii ca să ajung la această concluzie.

Lasă un răspuns

