Duşmanul

IMG_2735                  IMG_2738

IMG_2747          IMG_2748

IMG_2755               IMG_2763

IMG_2765              IMG_2767

32 comentarii la “Duşmanul

  1. Teo crezi tu ca pentru el conteaza cat e de curat? Abia asteapta sa ridic capacul sa manance si el unu 😀

    Vania, nu, de aia ii e frica 😉

    Paul, o sa-l invat 🙂

  2. M3, ce bine vezi 😀

    Vero, prostii aia de pesti cred ca Piti se duce cu mancare, asa ca se aduna toti la geam implorand 😀

    Adrian, crezi ca el e regele? 🙂

  3. Iti fur pisica. 😛 Uite, asta ii lipseste Serafinei, un acvariu bine garnisit. Numai ca frumusetea aia de felina ar fi in stare sa intre pe de-a-ntregul in apa, riscand o operatiune de slavare de la inec. Fain dusman, mereu am fost de partea micilor feline, miauuuu! Enya pupa pisica!

  4. Mirela, nici o grija, pisica nu se va ineca, am avut odinioara si acvariu fara capac, pe langa faptul ca Piti a prins toti pestii, nu s-a intamplat altceva 🙂 Piti o saluta pe Enya 😀

  5. M3, da, da, tu esti cu simturile, si te dai bine pe langa mine sa nu te ucid. Soryy, dar nu se poate, ai zis ca da, acum stai si induri 😀 Si nu te mai uita asa la motanul meu ca-l deochi 😛

  6. Gata? sunt mort? Pacat de mine, ca promiteam, sa stii 😉 .
    Da’ nu ma „uit asa” la motanul tau, adica cum ar veni, your pussy-cat! Ma uit cu bagare de seama, ca poate fi periculos. 😆
    Hai c-am fugit, nu de alta da al meu, de data asta motanul 🙂 , ma asteapta cu bagajele facute, il asteapta cateva ture de vomitat si vreo 700 de km…

  7. :)) dusmanul e unul de clasa!
    Am si eu acasa asa ceva, stiu despre ce vorbesti! Nimai ca eu n-am pesti, am un hamster, care sta intr-un acvariu de genul …
    Stiu ca pisicul, o urmareste 10 din 24 … n-o scapa din priviri!
    :)))

  8. Da Oana… 🙂 Am avut si eu o pisica,neagra ca taciunele si labutele albe.Avea un talent deosebit sa prinda vrabii, ceea ce, dat fiind ca locuiesc la etajul doi al unui bloc, consider ca e o performanta…. 🙂 Era regina in locuinta… 🙂

  9. M3, drum bun, unde imi pleci? 😀

    Orianda, eu mai am grija uneori de porcusorul de guineea al nepoatei mele, dar prostului meu de motan ii e frica de sobolan 😀

    Adrian, eu am avut un motan negru cu totul 😀 Tata are acum un pisoi care imita sunetul vrabiilor. Eh, cate avantaje ne aduc matele astea 🙂

  10. da, stiu ce zici! Am avut si eu un porcusor de guineea – l-a chemat jessie! A murit acum 2 ani – de batranete! A trait 8 ani!
    Lui Thomas, i-a fost frica de el dintotdeauna! :))))

  11. Enya o saluta pe Piti si intreaba, in numele Serafinei, daca Piti e…motan. Eu am spus ca nu, dar ea insista. Am acum o postare noua in care apare si Serafina in doua ipostaze. Hai intr-o scurta vizita!

  12. Saru’mana, am ajuns. A, nu! Nu ma fofilez, un cutit in spinare, e intodeauna binevenit 🙂 . Doar ca-i ramasesem lu’ Filip dator cu o cafea… Puteam sa raman dator?! 😉

Lasă un răspuns

