Să moară Euripide

450px-Euripides_Pio-Clementino_Inv302

 

Da, grecul ăla nesuferit de a scris nişte tragedii foarte mişto, făcându-mă pe mine să-mi rod unghiile de nervi că nu pot scrie o piesă de teatru la fel de mişto. A, e mort deja? Nu are importanţă, să mai stea pe malul Styx-ului, iar pe Charon să-l doară în bască. Nu mă enervaţi, ştiu că nu avea bască, dar nu îmi pasă. Să-l doară unde l-o durea.

Da, am terminat piesa de teatru, are 12 pagini. E bine, Lucia? Ai zis 10-15, dar eu n-am vrut să sar calul. Nu are decât două acte. Vai mama ei. Dar nu-i bai, am văzut piese de teatru şi într-un singur act. Aici cade cortina o singură dată. Şi cântă un cor. Mă rog, nu cântă el prea bine, dar cu ceva mai multă muncă se va descurca. Şi da, asta am făcut toată ziua. Am transformat-o puţin pe Lady Helena. Puţin mai mult. Am mai adăugat un personaj, sigur, pe lângă cor. Şi l-am bombănit pe Euripide că lui îi ieşeau al dracului de bine.

Hai să nu fiu aşa rea cu mine, cu ceva exerciţiu… Pe dracu’, nu îmi va ieşi dacă voi scrie piese de teatru cu Atena şi Charon. Pentru că omul ăla se limita la cetatea lui Atena. O observa cu atenţie şi apoi inventa tragedii. Dar eu ce să mă fac, că nu mă inspiră deloc ceea ce se întâmplă în cetatea piteşteană. O prefer tot pe aia ateniană de acum aproape trei mii de ani. Dar ştiţi ceva? Euripide avea moralul mai bun, pentru că nici atunci nu se întâmplau lucruri mai bune. Adică tot din astea cu trădări, cu partide, cu să moară mă-ta. Doar că păreau mai elevate atunci. Până şi lupta dintre două partide părea dusă la rang înalt. Iar când se omorau între ei o făceau cerându-şi scuze. Păi da, aşa zic şi eu.

Ideea era că am terminat piesa de teatru. Probabil că până sâmbătă o voi tot ameţi până va ieşi al dracului de rău. Dar o citesc şi fug şi cu asta basta. Le las pe doamne să mă bârfească şi să mă înjure printre dinţi. Na! 😀

Pe lângă asta am mai scris la ceva, nu, nu la aia cu Lala. Apoi mi-am amintit roşie toată că trebuie să scriu şi pentru Feminis. Hei, am obosit, ce vreţi de la mine? Nu mai sunt normală iar. Dar nici în vacanţă nu mai vreau. Vreau doar să nu mai fiu obosită. În fine, asta nu se poate. M-am născut obosită. Bine, mă duc să citesc ceva, prea mult scris, mai vorbim şi mâine.

Oh, şi Darius a uitat că i-am dat întâlnire în seara asta. Ca să vedeţi ce importantă sunt 😀

18 comentarii la “Să moară Euripide

  1. Felicitări, mă bucur că ai terminat piesa, poate mi-o trimiţi, să vedem dacă găsesc actori, dacă nu, citeşti tu 🙂
    Da, e bine 12 pagini, face cam 25 de minute, atîta te suportăm 🙂

  2. Imi cer scuze, e vina mea. Da acu e acasa 😀 (Asa am cetit mai sus ca se face, omori dupa care iti ceri scuze. Sau invers. Ma rog…)

  3. Euripide nu circula cu gipanu prin Pitesti,nu avea treaba cu editorii,nu se stresa cu mausu laptopului…. 😀

  4. Pai, deci m3 e de vina indeed. Trecem cu vederea sper, faptul ca azi nopate dupa ce am ajuns acasa m-am pus sa citesc o carte si nici prin cap nu mi-a trecut sa deschid messsengeru. Desi la un moment dat, cand ii povesteam lui m3 despre ideea mea geniala mi-am amintit ca avem intalnire.
    La naiba ce complexa poate fi viata asta.

    Ce ciocolata sa-ti trimit si in ce cantitate?

  5. Mai bine mi-ati spune de ce naiba nu pot intra la Andrei pe blog? Mortii masii azi si maine de betivan nenorocit.De cate ori are Andrei o postare mai interesanta despre Basescu family mereu intervin probleme tehnice. A dracului coincidenta…

  6. Lucia, am trimis chiar acum. Nu-i bai, mai mult nu ma suport nici eu 😛

    M3, nu mai conteaza, nu mai vreau sa-l vad oricum 😀

    Adrian, da, ai si tu dreptate, dar eu circul cu Honda, cu jeep-ul doar cand si cand.

  7. Darius, aseara chiar scriam despre tine ca in timpul crimei citeai o carte, ce coincidenta 😛

    Adrian, care Andrei? Badin? Isi revine el.

  8. Da, Andrei Badin. Sigur cineva-i baga bete-n roate…
    Da pe cine mai „omori” Oana?… 🙂 Daca te mai citesc mult incet incet o sa devin fan al romanelor cu teme macabre.. 😛

  9. Am convingerea ca piesa de teatru e reusita, dar mie imi place si articolul de fata! Uite, il recitesc chiar acum. Te-ai gandit sa publici, candva, postari de pe blog?

  10. ce (mai)citeşti? 😉
    îţi pregătesc o leapşă(ştii cît îmi plac mie 🙄 da’ asta nu se putea refuza) aşa că…
    auzi, n-ai vrea să o faci tu şi pe-a mea?, acuma mi-a picat fisa că doar, dacă „mă scrii” înseamnă că mă şi cunoşti(eu nu prea) 😆

  11. Cella, nu trebuie sa te cunosc pana in fundul fundului 😀 pentru a scrie despre tine. Imi inchipui si eu cum ai reactiona in anumite situatii.
    Si trebuie sa fie acolo linkul, adica pe Club, dar e la moderare, cred.
    Iar acum citesc despre experimentele astora telepatice 😛

    Adrian, bine zis 😀

Lasă un răspuns

