Despre artişti numai de bine…

desen-coraline-ilustratie-31

 

 

P.S: Şi Sibilla, în felul ei, e o artistă. O artistă ce se îngrijeşte de copii. Doar pe ei îi înţelege şi îi iubeşte şi pentru ei luptă în fiecare zi. Vă rog citiţi aici şi poate o ajutăm cumva să iasă din această pasă proastă. Sunt oameni care chiar au nevoie disperată de noi. Să nu-i lăsăm baltă, mai ales că Sibilla a fost prietena tuturor la un moment dat.  

7 comentarii la “Despre artişti numai de bine…

  1. Pingback: Nimic şi Tot « lenesrau's Blog

  2. Multumesc din suflet, Craiasa !!!
    Da trebuie sa muncesc. Trebuie.
    Citind ceea ce ai scris zambetul a rasarit… multumesc … Stii, in institutia unde am lucrat, eram redator sef al revistei * Zambetul Sperantei *, eu am fost responsabilal atelierului de desen si pictura si tot eu antrenor al echipei de fotbal a tinerilor… un fel de sculptor de suflete, cam asa, Si mi-a placut fiecare activitate, lucru pe care l-am pus pe picioare.
    Revin pe seara la compul nepotului meu si trimit CV-uri tuturor prietenilor ! Si da, amenintarile la adresa familiei mele sunt deja peste masura lui Dumnezeu ! N-am sa fac jocul ticalosilor sa cad in depresie, dimpotriva, voi actiona, voi munci si voicontinua sa lupt pentru toate minorele institutionalizate, promit. Sper sa apuc sa va trimit niste declaratii, sa le cititi si voi… au ceva vechime, nu le pot pune pe blog, fetele sunt departe acum,au fost maturate din sistem, dar, amintiri,dureri de nesters au ramas iar eu nu doresc decat sa NU se mai intample., nici suspiciuni sa nu mai fie…
    Respect, Omule !!!
    Sibilla

  3. Sibilla, trimite CV, poate cineva iti va oferi ceva de lucru, netul asta e mare, nu se stie niciodata. Ai grija de tine si de puiul tau.

  4. Nu vad cu ce as putea sa o ajut pe Sibilla.Dar ma bucur sa vad ca are foarte multi prieteni pe aici.Imposibil sa nu existe cineva care sa o poata ajuta cu ceva concret. Eu din pacate doar cu vorba pot…
    P.S. Din pacate tara asta e plina de Sibille… 😦

Lasă un răspuns

