Hai, la cultura…

pumnuv2final

Papa trebuie sa moara, musai!

Omul asta ce zice?

8 comentarii la “Hai, la cultura…

  1. Adevărat… urăsc să citesc de pe calculator dar, na, când găsești, găsești… Este altceva. Am intrat ieri într-o librărie și a avut un miros atât de frumos, de… carte, încât mi-am umplut plămânii câteva secunde bune.

    Nici mie nu îmi place ”niciun” :))

  2. Citez din Silvanna :”un miros atât de frumos, de… carte, încât mi-am umplut plămânii câteva secunde bune”…asta DA parfum! Nu, nu se poate compara CARTEA tiparita cu pagina online, pentru mine niciodata…chiar daca mai citesc si altceva decat bloguri pe calculator. Noapte buna, Oana!

  3. Iertata-mi fie blasfemia, dar taman ce am cazut pe ganduri cetind in amonte: cand te pui sa citesti o carte, o fi pofta de citit sau dependenta de vopsea, ca la aurolaci?! 😉 😀

  4. Silvanna, da, stiu, mi s-a intamplat si mie sa citesc pe PC. 🙂

    Mirela, Buna dimineata! 😀

    M3, sunt sigura ca e pofta, ca pe aia daca nu iti place poti sa o lasi, sa faci schimb cu alta 😛

    Trexel, pai eu am scris aseara, ce treaba am eu cu dimineata ta 😀

Lasă un răspuns

