Ah, Romaaa…

roma-1

 

Ei, da, plec la Roma. Tocmai am fost anunţată de dimineaţă. Plec fără drept de apel. Cinci zile. Nu, nu chiar acum, dar nu mai răbdam. Pe 25 voi fi în avion, tot pe 25 voi fi la Roma şi tot pe 25 voi fi la Coloseum. Da, deja îmi fac programul. Obiective turistice. Ce se poate vizita sambăta şi duminica. Cum se pot evita străzile de shooping şi cum se ajunge în piaţa pisicilor. Hei, ştiu, nu e chiar obiectiv turistic, dar eu vreau să le văd. Ce aveţi cu mine. Sigur că vreau să ajung şi la Vatican. E visul meu dintotdeauna. Că doar am citit cartea asta şi mă gândesc că s-ar putea să găsesc vreo bibliotecă secretă 😀

Mai e şi Rocha care m-a înnebunit cu un Papă, deci am treabă. Şi da, sigur că de data asta o să mă lipsesc total de internet, laptop şi mai ştiu eu ce minuni moderne de comunicare. Vreau să vizitez tot ce e de vizitat şi o zi aş vrea să ajung în Veneţia. Da, ştiu că pute, dar ar fi imposibil altfel, e plin de apă oraşul ăla, cum naiba să nu pută?

O să mă obosesc până la moarte, dar o să mă întorc mai fericită. Sper să nu fiu dezamăgită. Roma a fost visul meu de-o viaţă în materie de capitale europene. Roma şi Londra, dar Londra mai poate aştepta puţin că n-au intrat zilele în sac. Şi de o fi să mor fără să văd Londra, poate faceţi chetă de dragul meu şi îmi aruncaţi cenuşa acolo 😀

Astăzi v-am informat cu privire la starea mea sufletească. Mai târziu voi aveam un articol al lui Robert din New York. Vă rog, fără înjurături şi fără nebuneală. Nu vă convine, schimbaţi blogul. Dacă eu zic că are dreptul să se exprime în spaţiul meu, atunci are.

Clar domnule Minstru al Economiei? 😛

33 comentarii la “Ah, Romaaa…

  1. Cinci zile la Roma? Eu zic să amîni Veneţia pentru altă ocazie. Numai pentru Vatican îţi trebuie o zi întreagă. Şi mai sunt muuulte de văzut, măcar în treacăt. Cînd am fost la Roma, acum mulţi ani, am stat zece zile şi tot n-am văzut cît aş fi dorit.

  2. Lucia, probabil o sa renunt, nu stiu inca. Sunt cu programul in cap si ma gandesc cate sa vad si la cate sa renunt. O sa vad la fata locului. La Vatican clar nu renunt.

  3. Joaca FC Arges cu Lazio? 😀
    Vaz ca nu-ti place sa stai locului… Hmm…
    Da eu astept sa ne anunti cand te duci la Baicoi sau Plescoi sau Tecuci 😉
    Ministru aplauda acum, fireste, frenetic 😀 Dar nu stiu cat de clar ii e ce aplauda…

  4. Bine te-am regasit, Oana! Eu abia am revenit dintr-o fff lunga vacanta si ma bucur sa aflu ca pleci la Roma! Ai grija sa iti iei sticla/e de apa cu tine, pt ca nu gasesti nici o toneta de racoritoare in toata Roma istorica! Zau! Sigur ca sunt terase cu papa si ceva de baut, dar pana ajungi la ele mori de sete. E majestuoasa Roma si miraculoasa! Mai arunca si tu o moneda in Fontana di Trevi pentru mine, ca eu am aruncat o galetusa intreaga, plina cu monezi, pentru toti prietenii!

  5. Tutte le strade portano a Roma, la città eterna, è la capitale d’Italia e, come si dice in latino : Caput mundi, del mondo.
    Evitarea strazilor de shopping….he, he, greu…asta am facut si eu acum 17 ani, cand am avut bucuria vizitarii Romei, ca sa imi „revin” ceva mai tarziu, la Milano, unde am prins ieftiniri, apropo, Oana, ieftinirile de toamna! 😉
    Asa, si Fontana di Trevi…si PISICILE, astea chiar trebuie pupate si admirate. Unele sunt cam salbatice, alea de la marginea grandioasei Rome, s-au salbaticit, dar sunt de o frumusete ….Asadar, Colosseum, unde eu nu am intrat, ca am simtit vibratii negative, m-a infiorat trecutul, Dar tu sa intri in amfiteatrul roman, ca esti o tipa dura. Si Vatican, unde am fost si m-a impresionat „Basilica di San Pietro in Vaticano” care se găseşte in statului pontifical, în monumentala Piazza San Pietro….Bravo, nu pierzi vremea si bine faci. Mai ai putin si …Roma,Roma! O sa iti recomand parfumul Roma al Laurei Biagiotti, absolut superb!

  6. Îţi urez un sejur plăcut, Oana. Şi dacă-l întâlneşti pa Papa zii vreo două din partea mea. 🙂 Ştiu că nu actualul e vinovat de fărădelegile din trecut, dar na, dau şi eu vina pe cine pot… 🙂

    Toate drumurile duc la Roma…O duce şi al meu cândva…? În viitorul îndepărtat…?

  7. Ionut, prefer sa nu-l intalnesc, ca nu stiu a ma balbai in italiana 😀 Cat despre drumuri, sigur va duce si al tau candva. Ho, ai rabdare.

    Mirela, eu nu am rabdare la shooping, dar mama da, de aia trebuie sa evit acele strazi ca sa pot fi si eu fericita 😀 O sa ma duc peste tot unde ai zis.

  8. Oana incepi sa ma enervezi cu drumurile astea.. 🙂 Conducerea realului in marea ei intelepciune ma preseaza sa-mi iau si ultimele zile de concediu de pe anul asta.Io vroiam sa le iau mai incolo , prin noiembrie. Deci daca tot imi iau concediul tare ma bate gandul sa dau o fuga si io in Italia, da nu la Roma, ci mai la nord.As avea ocazia sa mai vad odata Venetia, apoi Verona. asa de chestie.Toata lumea colinda lumea larga numa io sa stau acasa in lendovciois… 🙂 Ce mama lu peste si Udrea… 😛

  9. Ba sa zic ca am. Ca io-mi iubesc tara, da? Nu o dau pe d-alea strainesti, ca altii 😛
    Foarteca? Ce sa faci cu ea? Asta imi lipsea mie acuma, o foarfeca infipta in spinare… Ca in ochi nu vreau, ca e riscul sa mi se sparga ochelerii. 😆

  10. Nici vorba de dezamagire! !
    Este fabulos iar amintirea o sa-ti ramana pentru totdeauna. Orasul in sine nu-l mai tin minte, insa Vaticanul cu Basilica San Pietro, Coloseum-ul si Columna mi-au ramas in suflet 🙂
    Si cea mai spectaculosa amintire, poate candva am sa ma reintorc s-o revad, este Pieta…nu, n-ai cum s-o uiti…
    Sigur, de acolo te vei intoarce de 1000 de ori mai bogata ! 🙂
    Cand ma gandesc la Roma, ma gandesc la una din cele mai frumoase clipe din viata mea! Nah, ca nu ma mai opresc! 😀
    Minunata calatorie ai sa faci!

  11. Pingback: Oana Stoica-Mujea — Indicii anatomice - Club de Carte

  12. Roma??? Magnific! Bravo, natiune! Unii muncesc si altii se plimba 🙂 Sa te intorci cu poze multe , pentru noi, amaratii care nu am vazut splendoaarea ceea ce oras 🙂
    Iar cu biblioteca secreta… cu norocul tau, s-ar putea sa gasesti vreo dou si sa-ti vina si vreo idee de crima! :))

  13. Teo, vai, vai, doamna cat va plangeti. Munciti, dar sunteti fericita, pai nu? Chiar asa, le vreti pe toate? 😀 Si de aia ma duc, sa vad pe unde se poate comite o crima sanatoasa, cum altfel? 😆

  14. Oana, si cu ce ocazie la Roma, ca asta nu ai precizat. M-ai facut curioasa. Are legatura deplasarea ta cu vreo lansare de book sau e voiaj de placere?

  15. Pingback: Breaking news « lenesrau's Blog

Lasă un răspuns

