:D

24 comentarii la “:D

  1. Aşa da, mai vii de-acasă. Un zâmbet pe zi… 😀
    (D-apoi, după ce ne-ai zis că-s americanii la un pas să ne „calce”, numa’ bine o venit… N-ar fi mai bine să-l „extragă” pe vinovat? :P)

  2. Aristocat-ele: Enya e cu ochii pe Marie, eu pe Ducesa, Xaba pe animaţia Disney, iar Serafina e cu ochii suspect de fixaţi pe irlandezul O’ Malley! 😛

  3. Mda… mi se confirmă. Ce? Cum ce? Acest tip de femei au întotdeauna un interes ascuns… Ia te uita ce tată bun ar fi motanul ăsta îndrăzneţ pentru cele trei piscuţe…
    Ia ziceţi băieţi, am dreptate?
    🙂

  4. Mi-a placut de ala micu. A prins ritmul . Nu mai trebuie test de partenitate. Calca pe urmele babacului romantic. Va mai avea un fratior, loc este in cos … Multumesc, Oana, n-am mai fost demult la cinema.

  5. Ce dor îmi era de pisicile astea! 🙂
    Da’ acum după ce le-am văzut, mi-e dor de Bambi…
    Gata, iau cu asalt YouTube-ul! 🙂

  6. Oana,
    Ai reusit sa-mi descretesti fruntea-mi batrana cu „Pisicile aristrocrate”.Imi aduce aminte de „Cartea Junglei” -animatie si 1001 Dalmatieni.Teribile si pentru varsta III-a.O seara de Duminica cat mai frumoasa.Cu drag, tata Borgo 🙂

  7. Oana,
    Varsta la care-ti plac iarasi povestile cu Ileana Cosanzeana,Fat Frumos,Fantasy,Desene si benzi desenate,Animatie,etc…De regula tot ce-i pe „gustul” copiilor.Nu ??? 🙂

Lasă un răspuns

