Prea scârbită şi prea răcită

26 comentarii la “Prea scârbită şi prea răcită

  1. Scarbita de cine sor-o (imi cer scuze, nu m-am putut abtine 😀 ), doar nu de Salma ca mie-mi place foc 😉 .
    Racita, adica neincalzita sau racorita? In cazul asta, sa stii, m-am gandit bine, nu mai vorbesc eu cu tine, da? 😛

  2. Boala grea… mai ceva ca AH1N1 scarba asta… 🙂
    In problema emigratului pe alta planeta trebuie luata legatura cu Cella pentru ca se pare ca a cam umblat prin toate galaxiile din Univers… 🙂 Nu ar fi putini cei tentati de o astfel de emigrare…

  3. @Adrian- îmi dă Oana voie să-ţi răspund, cred
    nu am fost chiar prin toate dar am metode să ajung în cîteva
    cînd vei fi îndeajuns de pregătit(scîrbit de oameni şi „lucruri”, ceea ce nu-ţi doresc) am să teiau o tură, promit 😆

  4. @Cella No bine. Din pacate ultimii ani m-am tot pregatit fara voia mea…Dar cred ca inca nu am ajuns destul de scarbit…

  5. Scarbita, te inteleg, ca oricare, dar racita? Daca ar fi iarna, cel mai bun remediu ar fi o tuica de Pitesti d-aia buna, fiarta dar acum ca-i toamna, eu stiu? O aspirina si o baie fierbinte la picioare! sanatate si sa auzim de bine!

  6. M3, sigur nu mai vorbesti cu mine? Nu ma minti, nu? 😀

    Adrian, nu emigrez, sunt masochista 😀

    Blue, tu ai aflat ceva de otrava aia, securist mare ce esti 😛

  7. Auzi? Ce-ar fi sa te iei cu Bogdan de mana si sa faceti „clubul cinicilor”? Iar eu o sa incerc sa va ridic moralul si sa va arat speranta…iar daca reusesc, va taxez la greu! Ce zici??? ::)))

  8. Ahaaaa… dar daca te deprima inseamna ca reuseste sa te mobilizeze pentru scris…ca am auzit eu ca deprimarea face bine la inspiratie… Eu zic ca e o tactica de-a lui… parol!!!! Ca in ultimul timp nu e deprimat deloc::)))

Lasă un răspuns

