Mai facem şi noi un concurs?

Sigur, e cu Regina Elfă. Despre concurs puteţi afla pe Dinastii. Nu mă întrebaţi când iese că n-am o dată fixă. În plus, Bogdan e după cai verzi, aşa că nu-l pot întreba. Nu-mi permit 😀 Dar iese, că doar mi-o zis că îi la tipar. Acum ştiţi cum e cu tiparul, mno. Dar până atunci facem un concurs. A, v-am zis deja unde sunt detaliile, nu? Ce uitucă.

În rest nu vă mai spus nimic, mi prea lene. Dar vă mai pun o melodie. Tot aia de mă obsedează, pentru că încă mă mai obsedează nu din alt motiv.   

16 comentarii la “Mai facem şi noi un concurs?

  1. Macar te obsedeaza o melodie frumoasa! Vorba prietenului tau, m3, acum o sa ne obsedeze pe toti! Si pe mine ma obseda Miss Sarajevo, tot cu Pavarotti (featuring U2) si zau ca merita sa ma obsedeze!

    Suntem o natie de obsedati….cultural. 😉
    N-am inteles faza cu concursul, lasa, am si eu o… varsta! 😛
    Duminica foarte frumoasa!

  2. Oana,
    Am o obsesie.De cate ori iti accesez bloggul remarc la banda cu „Ardelenii mei’ nume de toata cinstea si lauda.Eu nu sunt tot ardelean?Glumesc si acesta este un semn bun.Apreciez muzica adevarata.Zici ca-ti este lene ? Ce sa mai zic eu daca aproape trei luni am”disparut” ca acela…in ceatza,tot eu tata Borgo 🙂

Lasă un răspuns

