5520

Da, e numărul de cuvinte scrise azi. Da, doar la „Parfumul văduvei negre”. Cu „Sărutul Morţii” oscilez. Tot cum am oscilat şi cu Parfumul vreo trei săptămâni. Adică am scris, am şters jumătate. Am scris, am şters un sfert, am scris şi până la urmă am şters tot şi am luat-o de la zero. Nu, nu sunt indecisă, doar că mi s-a părut mai bună ideea de pe urmă. Mai sadică, mai realistă, cu mai mulţi „mai”. Da, e mai multă acţiune. Prea puţin timp de gândit, prea puţin timp pentru a salva trei vieţi. Aveam nevoie de ceva care să mă bage în priză. Şi iată, am găsit formula magică. Momentan. Pentru că şi „Sărutul Morţii” îmi place la fel de mult. Ba mai mult, vreau să le termin pe amândouă până în martie. Aşa că nu strigaţi după mine. Sunt mută, surdă şi concentrată. Bine, eu sper să-mi şi revin până la urmă. Să nu uităm totuşi că sunt un om normal atunci când nu o iau razna 😀

 

UPDATE: Noua mea obsesie atasata celei vechi 😀

30 comentarii la “5520

  1. Oana, noua ta obsesie este tocmai imnul Castelului. Do you remember? 🙂 O fi întâmplare faptul că am lansat discuția despre refacerea/restaurarea Castelului? Coincidență? Hmmm… Aștept și părerea ta. Alții s-au exprimat deja…

  2. Nu…nu e usor de scris… Asta clar! Mai ales cand esti perfectionista ::)) Da-i bataie! Mor de curiozitate sa citesc ce-o sa iasa..

  3. Pash, pash… vin, arunc o privire, te * vad *concentrata, tin pumnisorii stransi, las pe pervaz un ravas, scrie :* SUCCES, Craiasa ! * si… ma furisez….
    calde imbratisari,
    Sibilla

  4. 5520 de cuvinte? 🙂 Exact cate cuvinte cuprinde o „Dare de seama” a unui Comitet de partid ori care ar fi el 🙂
    Am revenit,Oana! Asa mai usurel dar daca cauti ai sa remarci ca la tine am comentat prima data(dupa revenire) si la Corina.Febletile mele 🙂

  5. Doru, asta cu dezamagirea e relativa. Momentan nu reusesc sa ma pun de acord eu cu mine 😀 Merci!

    Tata Borgo, nu trebuie sa caut, stiu sigur 😀 Si ma bucur ca esti bine, sanatos si gata de stat pe net 😀

  6. Oana,
    Si mie imi este dor de balurile de la Castel.Poate acum la inceput de Toamna,Marita Imparateasa sa redeschida seria de petreceri.Nu vezi tu cum „politikia romaneasca” de sus si mai de jos participa saptamanal la cate un chiolhan propagandistico-electoral?Si atunci de ce nu si noi?Ei cu ospatarii,tinichigii,starletele politice si toti”linge blide” iar noi cu amaratii de intelectuli,posibili filosofi ,scriitori si poeti precum sdi dascali amarati,eventual pensionari. 😛

Lasă un răspuns

