„Nu vreau să fiu criminalul…”

death

Sau „nu vreau să fiu ucis”. Cam aşa au sunat majoritatea mailurilor de acceptare. Adică bloggeri care au acceptat să fac ce vreau eu cu ei în cartea mea. Dar, cu toate astea, nu prea mă lasă ei să fac ce vreau cu ei. Păi nu e influenţarea ăluia de scrie? Ba e. Vă spun eu. Mai ales că nimeni nu m-a mituit pentru a fi scos într-o lumină favorabilă. Aşa că ştiţi ce am decis? Moare cine moare şi ucide cine se nimereşte. Da? 😀

A, bine, nu chiar cine se nimereşte. Dar cu toate că cineva m-a rugat să fie criminal, eu m-am răzgândit. Şi văd alt criminal. Îl văd clar. Mai clar decât am văzut vreodată ceva. Desigur, aş putea să mă răzgândesc. Că şi la Indicii l-am tot văzut până nu mi-a mai trezit interesul. Oricum, logica îmi impune să aleg criminalul cu pricina. Răsturnarea de situaţie îmi dă altă posibilitate. Până acum, oricum, avem un bilanţ: doi morţi, un rănit şi unul care nu e blogger mort de moarte naturală cu un topor înfipt în cap. A, să nu uit de cei trei răpiţi şi doi puşi sub supraveghere pentru că sunt ameninţaţi. Cum se procedează? E suficient să răpeşti trei oameni şi să laşi bileţele. Nu e mare şmecherie, mai ales când asasinul îţi indică pe cine vrea să ucidă. Oricum, dacă nu îţi indică, nu e greu să pricepi cine ar putea fi în pericol din pricina informaţiei deţinută. Păi nu?

Şi dacă vă întrebaţi ce treabă are Guvernul şi mai ales Preşedintele în această carte. O să vă spun că nu e treaba voastră. Clar? Lala se ocupă de caz iar eu nu o pot da în gât. Ar fi chiar culmea. Mă şi enervaţi.  

27 comentarii la “„Nu vreau să fiu criminalul…”

  1. Cat suspans maica, cat suspans !
    Si eu as vrea sa te enervez, dar nu cred ca-mi reuseste manevra.
    Oricum, daca ai nevoie de unul care se preteaza la orice (crima, rapire, relatii scandaloase etc.) poti conta pe mine. Nu ma dau in laturi de la nimic. Tu sa-mi spui doar ce trebuie sa fac, cui sa-i plantez toporul in cap sau otrava in cafea. De rest ma ocup eu !

  2. Oana,
    Consider ca „reactivarea mea” sa fie un semn de „nou inceput” 🙂
    Voi merge in vizita la Castel ca tare-mi este dor de Imparateasa:) Mult drag,IonBorgo.

  3. Am uitat sa spun ca ieri din greseala am sapat-o pe Crina. Cred ca pot sa intuiesc cine va fi pana la urma criminalul.

  4. Fitze dom’le, fitze. Nu ale tale, acum ale lor. 🙂 Zic ca nu vor sa dea cu paru la shto, defapt vor, ca doar n-or vrea sa treaca drept figuranti. Si nu vor sa fie omorati ca ies repede din carte, iti spun io! 😉

  5. Tata Borgo, acum nu mai e castel, dar poate se schimba ceva 😦

    Darius, nu poti intui cine va fi criminalul, crede-ma, nici macar nu stii ca respectivul e personaj in carte. De fapt, voi doar intuiti care e prin carte, ca de stiut nu stiti nimic si nici nu va spun, na 😀

  6. Stai putin, Oana, ca eu n-am zis ca as face toate alea in realitate. Dar in virtual … ce conteaza? Poti sa ma si omori, ca eu tot o sa scriu pe blog.

  7. Buna, Oana si merci de vizita, azi am tras pe plantatie, afise publicitare de-alea de soi, ca abia acum ma apuc de finalizari, au trebuit aprobate etc etc….asta este, toamna vine cu munca si la firma, dar e ok asa! 😉
    Eu NU vreau sa fiu ucisa, prefer sa UCID, la gramada, nu conteaza (!!!) acum nu ca as fi in ecuatie, dar gata cu altruismul, ma fac egoista si feroce! 🙂
    Te pupam, Enya si cu mine….si Serafina!!! 😛

  8. dspre ce este vorba in aceasta carte? eu acept sa ma jertfesc pe altarul distrugerii socialdemocratiei romanesti…

    PS. Eveniment tulburator in Parlamentul European, Berbecali a lovit cu palosul de flacari in cursivitatea limbii romane….detalii la mine pe blog

  9. sper sa nu te puna „Merlin” sa faci nefacute ca nu stiu ce fac, ma astept sa bagi acolo doar pe cei care ti-au cerut-o 🙂

Lasă un răspuns

