Am terminat cu vinerea :D

Mno, în sfârşit a citit şi Chinezu treaba cu Indiciile Anatomice, cu toate că nu i-am oferit-o, pentru că e atât de enervant încât m-a păcălit şi şi-a cumpărat-o singur. Iar eu era cât pe ce să-l omor pe Sorin de la IT. Adică IT-ul Tritonicului. Iar acum nu-mi mai amintesc dacă Sorin era sau nu vinovat. Sunt convinsă că nu se va chinui nimeni să-mi explice, nu? Sau să-mi reamintească. Nu, pentru că e vorba despre o conspiraţie cosmică împotriva mea, ceea ce este foarte rău.

Enervantul de Chinez a citit Indiciile în avion spre Milano, mno, mi se pare normal, e o carte scrisă pentru o călătorie cu avionul. Şi eu pe cele poliţiste, majoritatea lor, tot în avion le citesc, din mai multe motive pe care nu le înşir din pricină de lene. Dar o lene din aia apocaliptică. Mă rog, părerea mea e că m-a lăudat prea mult domnul mai sus amintit. O carte poliţistă, până la urmă, e o carte poliţistă 😛 Eu am mari speranţe pentru Sărutul Morţii care va fi un thriller, Bogdan zice că sună a thriller militar. Cred că ne confundăm în creierii capului, dar fie cum zice el. Eu pe acea carte mizez. Nu ştiu de ce, dar cred că acolo mi-am găsit stilul, asta până data viitoare când voi găsi altceva.

Acum sigur că până în punctul în care am ajuns sunt încântată şi de „Parfumul văduvei negre”. Şi cu toate că eu zic că va fi mai mişto ca Indicii, nu se ştie până la urmă. Mai ales că deja m-am sucit de patru ori, adică ştergând tot şi luând-o de la capăt. De data asta dacă mai şterg sunt convinsă că nu va mai exista această carte, pentru că deja a început să mă plictisească propria-mi inconsecvenţă.

Oricum, pentru un timp am ceva treabă, aşa că dacă vin cu două rânduri şi puţine răspunsuri nu mă lăsaţi baltă, revin! Întotdeauna o fac 😀

16 comentarii la “Am terminat cu vinerea :D

  1. Mi-a fost lene să comentez la chinez, dar şi mâine e o zi 😛 Eu de atunci am citit-o de 3 ori, dar e adevărat că nu mă pricep la atâtea laude :)))

    Hei, eu când primesc Sărutul Morţii prin mail? 😀

  2. Draga Oana, trebuie sa iti spun. Ca sa te amuzi, nu de alta. Acum stand eu asa si vorbind despre carti cu niste amici (mai demult adica nu azi), unul dintre ei, pasionat de romane de aventura mai mult, dar cu actiune, afla despre Indicii anatomice. Culmea in convorbire subsemnata recomanda de zor cartea. Cu obiectivitate insa.

    La care el, facand apel la coperta, ma intreaba: auzi, da’ sigur nu-i horror, da? Era sa pic de pe scaun – ma rog canapea daca-i musai sa recunosc – de ras.

    Acum insa… recunosc si ca mai mult l-am determinat sa ia cartea decat sa il lamuresc :))

    Sunt rea, uneori, nu?

  3. Tu ai terminat cu vinerea, eu am terminat articolul cu parfumuri pentru soţii, amanţii sau-şi iubiţii noştri. Vino să alegi! Mâine, că azi bănuiesc că ai avut inspiraţia să te culci, la ora asta ….matinală! Noapte bună!

  4. Buna dimineata, banuiesc ca dormi, si bine faci…
    Sper ca ai rezolavt crimele, tu esti inspirata. 😉
    Parfumul Regelui Elfilor, sa stii ca e chiar bun. Un must have! O zi buna buna! Pupam motanul. 😛

  5. Lucia, ei, nu pot sa cred asta. 🙂

    Mirela, sigur dormeam 😛

    Cella, mai sunt si astfel de sanse, ce-i drept 🙂

    Darius, da, eram la Biserica Somnului, o stii?

Lasă un răspuns

