Teatru Radiofonic

De când n-aţi mai ascultat teatru radiofonic? Şi n-ar fi timpul să vă readuceţi aminte?

„Şcena crimei”, piesa lui George Arion (pe care am citit-o şi e absolut fabuloasă), va fi la Radio România Actualităţi, sâmbătă 26, ora 23.

1

 

2

 

3

 

4

18 comentarii la “Teatru Radiofonic

  1. Oana, apropo de teatru, vrei sa-mi mai trimiti o data ultima versiune de la Lady Helena şi piesa aia poliţistă? Am nevoie pentru juriu… şi pentru altceva, dar nu spun ce! 🙂

  2. Vai, cat de mult a trecut, ce rusine…m-ai facut curioasa acum!
    Sa vedem, sa notez: Radio România Actualităţi, sâmbătă 26, ora 23.
    Merci de informatie, astept cu interes si noutatile stagiunii Operei romane din Cluj, sunt multe piese interesante, printre spectacole de opera si balet, noi stam la cinci minute de Opera. 🙂
    Oana, te provoc , de data asta sabiile sunt….chypre-le!
    O zi calma! 😛

  3. Buna, draga Oana, mi-a fost dor de tine, esti cea mai tonica fiinta din blogosfera!
    aAi noapte am scris, azi am facut ilustratii la o carte de poezii pentru copii, si afise de brand, sunt o persoana cat se poate de exploatata. Asa ca ma relaxez parfumand blogosfericii.
    Vino, poate gasesti SI un chypre pe la mine Te pupa Enya, cu drag! 😛

  4. Oana,
    Ce intrebare .”De cand n-ati mai ascultata Teatru radiofonoc” ? Sincer? de la aparitia televiziunilor.Toata tineretea mi-am petrecut-o cu urechea-n difuzorul aparatului de radio,ascultand ” Teatru radiofonic pentru copii” si mai apoi „Teratru radiofonic „.Incepea cam pe la orele 20,oo si tinea aprox.pana la orele 22,oo-22,30.Atunci am cunoscut toata seria de actori cu adevarat magnifici:Radu Beligan,Gr.V.Birlic.Fory Eterle,Calboreanu,Giugaru,Sandu Sticlaru,Septilici,Septimiu Seve,Dorina Lzar,Dina Cocea,Bulandra I.Lucian,Dinulescu. si mai apoi genereatia lui Amza pelea si Stefan Iordache.
    Si ce piese se montau!? „Rodolfo tiranul Padovei,Badaranii,
    Avarul.O scrisoare pierduta,O noapte furtunoasa,Apus de Soare,Alexandru Lapusneanu,Dama cu camelii,Toate panzele sus,Hamlet,Femeia indaratnica si cate si mai cate…
    Poate suna straniu dar atunci parca era ceva sete de cultura in „masa” de tineri si „oameni ai muncii”.Acum totul pare stresant,extrem de obositor.Parca nu mai ai timp suficient pentru a le cuprinde pe toate.Alte vremi,alte culori,alte obiceiuri,alte naravuri,alte conceptii culturale,alt respect fata de arta si cultura in general.Poate sunt eu mai demodat,nu ma rusinez deorece am ceva ani in carcadestui de multi!
    Da,Oana! Incitanta intrebare si mai ales frumos indemn.
    O seara frumoasa,cu drag,tata Borgo 🙂

  5. off şi iar off… topic
    trimite-mi, în puii mei, un mail ori un of line ori un sms cu o adresă că doar trebuie să scriu ceva pe pachetul ăla 😛

Lasă un răspuns

