Repede!

 

N-am chef de scris pe blog, după cum se vede, dar câteva lucruri tot vreau să le spun.

O să încep cu faptul că sunt complet nebună, o să vă trimit apoi să citiţi aici şi ne auzim zilele astea. No, mai mult decât aş fi putut spune.

O, da, şi sunt supărată pe toată bloggosfera. Motivul? Îl găsiţi aici.  

14 comentarii la “Repede!

  1. Cand este vorba despre un astfel de demers, majoritatea celor care fac din scrisul pe blog o afacere isi pun intrebarea „Si banii? Cine-i va incasa?” De aceea au fost foarte putini care au trimis texte pentru aceasta carte.
    In ceea ce ma priveste , am considerat ca n-am aproape nimic de spus, de aceea am tacut chitic.

  2. am scris-o, în mintea mea, jur! dar nu mi-a plăcut absolut deloc ce-a ieşit
    era aşa de personală de parcă evenimentele alea nici n-ar fi existat… doar o viaţă care s-a terminat brusc în zilele alea şi de atunci prin lume circulă doar stafia mea, pardon bîntuie 😦

  3. Uite, Oana, daca vrei sa pictezi un tablou, nu trebuie decat sa iti pregatesti culorile si panza, ca restul vine de la sine, daca ai si un manual explicativ, cu contrastele cromatice si cateva scheme compozitionale,… detalii, detalii. De-aia m-am apucat eu de design si add, si merge super! 🙂
    Succes in continuare! La scris! 😛

Lasă un răspuns

