Trezireaaaaaa!!!

Eu, desigur. Voi puteţi dormi, dacă puteţi. Eu mâine la 11:30, la Biblioteca Judeţeană din Buzău lansez Indicii Anatomice. Tot mâine, dar la 17:00, de data asta la Brăila, lansez tot ce v-am spus mai devreme. Aşa că dacă sunteţi din Buzău sau din Brăila, vă rog eu să veniţi că trezirea asta de dimineaţă nu îmi va aduce chiar aşa o imensă fericire, măcar voi să fiţi acolo. Altfel riscaţi să mă sinucid.

oana-stoica-mujea-iti-ofera-indicii-anatomice-199x149

Regina Elfă se va lansa pe 21 la Slobozia, adică Ialomiţa. Pentru cei interesaţi. Apoi plec la Baia Mare, unde Crina o să mă bată la cap. Între ele trebuie să fac o lansare şi la Piteşti şi tot aşa. Să mai ziceţi voi că e uşor cu Tritonicii. Nu e. Întâi te ameninţă că te ucid, apoi te fac să ţi-o doreşti 😀 Faini oameni, n-am ce spune. Gata, vorbim mâine pe drum. Desigur, pe facebook.

Regina Elfa_site

13 comentarii la “Trezireaaaaaa!!!

  1. Pingback: Câteva indicii… « Sătmăreanca

  2. Doamna Oana va doresc mult succes.
    indraznesc sa va deranjez cu o veste buna.

    TRAIAN BĂSESCU, ANCHETAT DE F.B.I. PENTRU CONTRABANDĂ DE ARME ŞI SPRIJINIRE A TERORISMULUI INTERNAŢIONAL!

    ROBERT HORVATH
    10 octombrie 2009, New York

    Luni, 31 august 2009, am avut o discuţie cu Cristian Gaginski, ministru consilier (adjunctul şefului Misiunii) la Ambasada României din Washington D.C. Am anunţat cu această ocazie Statul Român că am cerut anchetarea lui Traian Băsescu de către cele mai înalte instituţii americane, Senatul şi Camera Reprezentanţilor. Am menţionat că acele companii reprezentate în România de asociaţii lui Mircea Băsescu, fratele preşedintelui Traian Băsescu, sînt companii americane.

    De asemenea, în calitatea de cetăţean american, ziarist în investigaţii, preşedinte al unei companii de film şi televiziune, reprezentant în SUA al unor instituţii mass-media japoneze şi europene am solicitat, în scris, deschiderea unei anchete de către FBI. Totodată, am trimis o scrisoare ambasadorului SUA în România în legătură cu contrabanda de arme româneşti în Statele Unite. Am menţionat acolo că 50 de membri ai Camerei Reprezentanţilor au trimis o scrisoare către preşedintele Barack Obama, considerînd invazia de arme româneşti ca un pericol major pentru securitatea SUA.
    Ca urmare, doi directori FBI s-au deplasat la Bucureşti. Procurorul general Laura Codruţa Kövesi s-a întîlnit, săptămîna trecută, cu directorul Biroului de Relaţii Internaţionale al FBI, Sean Joyce, şi cu directorul Diviziei de Criminalitate Informatică din cadrul FBI, Shawn Henry. Unul din subiectele discutate a fost contrabanda de arme româneşti în SUA. De asemenea, a fost discutat faptul că Regimul Băsescu a devenit o umbrelă pentru terorismul internaţional.

    CLARIFICARE.
    Comentariul meu postat pe blogul Rosca Stanescu „BASESCU ANCHETAT DE FBI PENTRU CONTRABANDA DE ARME SI SPRIJIINIREA TERORISMULUI INTERNATIONAL” a fost preluat de catre ziarul TRICOLORUL ca editorial. Mentoonez ca nu am nicio legatura cu acest ziar sau cu ideologia lui Vadim
    Robert Horvath ziarist USA.

  3. Bafta multa si anunta si tu odata in mod oficial cand ai de gand sa faci lansare la Pitesti, ca tare am chef sa scriu un articol-doua pe tema asta si sa afisez un banner.

Lasă un răspuns

