Leapşă chinezească cu femei la conducere

3

Chinezu îmi propune să mă gândesc dacă ideea unei femei preşedinte ar fi bună. El zice că e.

Păi să vedem. În ultimii douăzeci de ani bărbaţii ne-au dovedit că sunt bârfitori, crează intrigi, joacă la mai multe capete şi fură. Asta, desigur, nu înseamnă că o femeie ar fi mai bună. De exemplu, dacă am avea o Udrea, ne-am ars. Dacă am avea o altă doamnă, cine ştie? Nu-mi repugnă cu totul ideea, şi totuşi… Mno, nici SF nu mi se pare, dar parcă… Nu ştiu, am putea încerca cu o femeie prim ministru pentru început, dar repet, să nu fie Udrea, Ridzi sau din tagma asta că putem la fel de bine să ne bălăcim în termalele capitalei în fundul gol. Dar o femeie serioasă, ca Pivnicieru de exemplu, cred că m-ar încânta. Atât ca preşedinte, cât şi în altă funcţie (sper că i-am nimerit numele). Ar mai fi Norica care mie personal îmi place şi Corina, desigur. Dar nu cred totuşi să avem prea curând o astfel de femeie într-o funcţie atât de înaltă. Nu de alta, dar bărbaţii nu au terminat cu intrigile şi bârfele, aşa că nu e loc momentan şi pentru celălalt sex.

Dar, dacă una din cele trei ar candida, aş vota-o fără prea multe dubii. Acum dacă greşesc ori ba, nu pot aprecia decât după un mandat. Până atunci putem visa 😀

23 comentarii la “Leapşă chinezească cu femei la conducere

  1. O, nu! Nu…inca! Am vazut la scoala unde am profesat… bine (!!!) ce poate face o femeie, care nici nu era directoare, ci doar INFLUENTA deciziile sefei…va rog, ganditi-va bine! (Nu ca directoarea ar fi fost ok, departe de asta!). Chiar tu spui :”De exemplu, dacă am avea o Udrea, ne-am ars.” Oare stie boboru’ cate „Udrea” sunt in tara (scuze, n-am diacritice azi)?! „Ars” e putin spus…ce spui de Baseasca-europarlamentara, ridzi-pitzi, sau sulfinele. ..-sii!
    Noua, in schimb, numai de bine! 😛

  2. Da exact, o idee minunata! Sunt perfect de acord. Ne-ar mai trebui un pai in cur si am avea tot ce ne-ar trebui. Tin sa mentionez ca sunt al dracu de liberal.
    Dar, Doamne iarta-ma, astazi?! La ce intrigi groase sunt, cine Doamne iarta-ma din nou, sa fie in stare sa le tina frau, repet, azi? (A se vedea cazul cand Abramburica a incercat sa dea in Spiru, ce a patit; respectiv cand Norica a avut gura mare…) A, peste o vreme, de ce nu? Poate sa fie egal de bine ori o ea ori un el. Am mai zis despre asta, pana sa nasca si sa creasca o Margaret Thatcher sau macar o Dorothea Merkel pe Dambovita, mai curge nulta apa pe aceeasi Dambovita…

  3. Tot citind comentariile de aici mi-am amintit ca englezii au avut un „Bismarck in fuste”, pe nume Margaret Thatcher. Tocmai traditionalistii de englezi nu au avut reticente in a accepta ca prim ministru o femeie.
    P.S. Bismarck in fuste tragea binisor la masea… 🙂

Lasă un răspuns

