Mâine la Slobozia

Regina Elfa_rgb                          indicii_anatomice_banner-iunie

Mi-am terminat treaba pe ziua de azi şi sunt obosită. Mai ales că n-am dormit în ultimele douăzeci şi patru de ore decât cinci ore şi alea pe bucăţi. Cred că o să încerc să-i dau o şansă somnului.

După cum spuneam mâine sunt la Slobozia de Ialomiţa, că mai e una şi în Argeş. Asta aşa, pentru a nu crea confuzii. Da, se lansează Regina Elfă, dar eu doar voi vorbi despre ea ca despre un basm puţin atipic. Un basm pentru tineri, dar şi cei mai în etate îl pot încerca. Însă, cu toată împotrivirea, dacă va fi, voi prefera să vorbesc tot despre Crime Scene şi despre Indicii Anatomice. Asta din mai multe motive. Nu prentru că nu mi-ar plăcea Regina, chiar îmi place după ce am recitit-o, dar nu mai vreau să vorbesc despre SFFH. Iar dacă până la Gaudeamus nu o să apară Parfumul Văduvei Negre, nu am de gând să mă duc să lansez Dinastiile. Nu e răzbunare, puteţi să-i spuneţi prostie dacă doriţi, dar nu mai vreau să fiu asociată cu genul mai sus amintit din care doar elitele fac parte. La Crime se mai acceptă şi ăştia mai proşti ca mine.

În curând pe punct ro voi avea şi un blog destinat cărţilor crime pe care le scriu. Cu multe explicaţii, aşa cum e frumos să fie. Şi sper ca domnii dernajaţi de prezenţa mea să nu încerce să-l dea şi pe ăla jos cum fac cu bietul Club. Îi mulţumesc în mod deosebit domnului care-şi dă silinţa, din păcate ip-ul m-a dus şi la persoana din spatele celui deranjat. Dar dacă tot nu are treabă acasă să mai încerce. Cine sunt eu să mă opun?

Aşa că ne vedem mâine la Slobozia.

42 comentarii la “Mâine la Slobozia

  1. Pingback: Twitter Trackbacks for Mâine la Slobozia « Oana Stoica Mujea [oanastoicamujea1.wordpress.com] on Topsy.com

  2. Sunt de partea ta : daca nu apare Vaduva aia parfumata, sa nu te duci deloc la Gaudeamus. Sa se invete minte astia de la editura pe care ai cumparat-o tu cu fulgi cu tot dand un milion de euro pe ea.
    Bafta la Slobozia !

  3. Oana,
    Insii nu sunt deranjati de persoana ta ci de ceea ce scrii si concepi.Intr-o varianta aproximativa se poate aprecia ca:”Orice asemanare cu personaje reale nu este intamplatoare”. Conform criticii literare de la sf.de sec.XIX si inceput de sec. XX,demersul lor literar era”Arta cu tendinta” contrar conceptului de la incep de secol „Arta pentru arta”.
    Explicat hamletian si in spatiul virtual „este ceva putred in Danemarca”.Tu continua-ti demersul si exploateaza-ti talentul si harul de la Domnul si vei percepe” Lumea „ca lumea. Si ar mai trebui sa iei ceva in considerare.Foarte putini Scriitori de beletristica si poezie au fost in convergenta cu lumea reala a zilelor lor.N-au fost intelesi si nici nu s-a vrut sa-i inteleaga contemporanii.Rautatea si invidia functioneaza si in arta ca si in viata profana.Eu ,pe vremea cand eram elev si cochetam cu lectura la nivel de foame,profa de lb si lit. romana ne spunea ca literatura fantastica si Povestile pentru copii sunt scrise pentru oameni mari pentru a se revedea copii.Asa ca….ei cu ei,noi cu noi.In rest totu-i fum 🙂 M=a apucat logoreea.Pa.Cu drag,tata Borgo 🙂

  4. Geocer, ce dai tu tot din casa 😀 A, si textul ala era de ieri 😛

    Turisticus, multumesc! Mesajul, oricum, era pentru Slobozia, nu cred ca se vor inghesui 😉

  5. Lucia, intreaba-i pe ei, nu pe mine, ca eu nu stiu a raspunde 🙂

    Tata Borgo, dar cand te apuca logoreea ce bine le zici. Mno, nu am mai gandit de mult asa. Multam! 😀

  6. @ Lucia Verona.
    Ca raspuns la intrbarea domniei-tale „Elite” este o marca de cafe ,comuna si nu de foarte buna calitate.Daca te gandesti la elite in sens social,ar fi o poveste nu tocmai convenabila acestor specimene cu pretentii fara acoperire si o morala mai mult decat indoielnica.Iarta-mi indrazneala de a ma fi „aflat in vorba”.Sunt un prieten apropiaiat al Oanei cu pretentii de „tata virtual” 🙂 Cu respect,Ion Borgo 🙂

  7. Oana,
    Eu sunt abstinent,dar azi am fost nevoit sa gust putin vin,din acela nou,stii tu de care si poate acesta sa fie sursa „inspiratiei ” filosofice :).Cantitatea ingurgitata a fost minuscula dar efectul ….se vede 🙂 Glumesc.
    Si acum serios.Scrierile Fantasy ca produs ,zis,eminamente al inspiratiei si mai ales al imaginatiei are convergenta cu realitatea obiectiva ,tocmai prin realul scriitorului.Intr-o scriere cu fapte,lucruri si intamplari ,reprezinti realul prin imaginar transpus si reprezentat prin starea de spirit de la acel moment a scriitorului.Aurorii de romane conventionale transpun fapte ,lucruri si intamplari reale si presupus ipotetice prin analizorul specific genului consacrat.Gandeste si spune daca am ziz cum trebuie.Pa.tata Borgo 🙂

  8. Tata Borgo, in calitate de tata mereu le zici cum trebuie 🙂

    Horia, cred ca vorbesti mai des tu cu Voicu decat mine, asa ca saluta-l tu din partea mea. Subtilitatea n-am priceput-o.

  9. pai… care subtilitate? slobozia… voicu e din slobozia. crezi ca rateaza el ocazia sa-ti ceara un autograf?
    stai nitzel, si daca a picat rds-ul nu trebuia sa-si revina intr-o zi si ceva?

  10. Horia, nu, e o chestie cu servere complicata, maine isi va reveni. Aia de la RDS trebuie sa faca nu stiu ce, nu vor face sigur la ora asta. Cat despre Voicu, sorry, ma gandeam ca iar dau rautatile peste voi. Daca va fi il voi saluta cu siguranta si cu multa placere 🙂 Stiam ca e pe langa mare, dar cu exactitate nu.

  11. Si eu sunt confundata cu proasta scolii, asa ca ce mai conteaza? 😉 Hai, lasa, mea culpa, nu stiam ca Voicu e din Slobozia, doar atat. Restul e cum e.

  12. Pai nu ma intereseaza pe mine ca textul tau era de ieri. Eu azi am prezis ca pana maine iti schimbi parerea. Asa ca astept in continuare sa se faca maine 😀

  13. Geocer, nici o sansa, deja sunt cu doua pagini mai departe. Mno, dar am sters eu 46 la un moment dat. Dar nu ma razgandesc, maine am treaba 😛

  14. Care scoala, care elite, care gara, care prosti, care ip? Dom’le, io iar nu inteleg nimic 😉
    La Slobozia, pardon, zici? Ei au drumuri?

  15. Ati uitat ca inainte sa se faca autostrada A2, ca sa ajungi la mare treceai prin Slobozia? Ma rog, era una dintre rute.
    Eu iti recomand ca inainte de intrarea in oras sa intorci capul spre dreapta ca sa vezi Turnul Eiffel de Slobozia precum si ferma Shoutfork construite prin anii ’90 de un potent om de afaceri local arestat ulterior pentru nu stiu ce matrapazlacuri. Sau le-or fi daramat?

  16. tin minte ca in ’87 aveau o groapa mare-mare in asfalt in fata casei de cultura 🙂 si-un hotel cu restaurant misto chiar vizavi de ea. dar in general nu erau rele drumurile nationale in zona sloboziei, mai nasoala era centura orasului (ca pina si slobozia are centura!) 🙂 asta acum vreo opt ani, cind am trecut ultima oara pe-acolo 🙂

  17. Cred ca eu am trecut mai recent decat Horia-Nicola Ursu. Confirm faptul ca multa vreme centura era deplorabila, dar ultima data cand am trecut eu pe-acolo (or fi 5 ani !!??) era bine refacuta.

  18. Felicitari pentru ultima carte gagico, tine-te bine si da-le la … cu talentul tau asa cum ne-ai obisnuit. Multa bafta in continuare si multi pupici de la o veche fana a ta, Sasha.

  19. Oana, si la Pitesti cand te vedem cu o lansare a la carte? Esti mai mult prin tara decat printre bastinasi. Iar de cand nu ne-am vazut, mai multe luni au trecut, ca sa-l parafrazez pe poetul nepereche.

  20. Am convingerea că a fost un real succes. Felicitări!
    Vino să te parfumezi, bănuiesc că o să-ți faci de cap (pe merit!) și nu se cade să ieși neparfumată cu un…Arpege Lanvin (știu, Coco, I know!).

Lasă un răspuns

