Să mai şi citim, în puii mei

Ei bine, da, ajunsesem şi eu la performanţa de o carte pe zi, s-a dus dracului. Păi cum să nu se ducă când Tritonicii mă chinuie în aşa hal 😀 Şi staţi, nu s-a terminat. Pe data de cinci s-ar putea să o iau iar la picior, vă spun eu mâine mai multe de mi s-o „revela”. (Cam naşpa cu blogul, nu poţi face poante fără ghilimele că s-ar istericii care nu se prind).

Citesc un roman, ficţiune, despre antropologie, în principal, în secundar e un thriller. Dar autoarea ştie bine ce vorbeşte în domeniul antropologic. Lucru care mă interesează la roman. Subiectul nu e mare lucru, dar lecţiile de antropologie sunt deosebite. Dar vă povestesc zilele astea în partea cealaltă. Ştiţi voi. Apoi voi citi thriller-ul ăla geopolitc, care e naşpa rău. Garantez 😛

Desigur, până la urmă s-ar putea să termin şi cercetarea mea despre Opus Dei. Ar fi o minune dacă s-ar întâmpla până în târg, unde voi fi chinuită şi hăituită 😆

 

Între rânduri: Nu, serios, pentru cei care nu pricep, când pun zâmbete înseamnă că e la mişto. Doamne, dacă aţi şti câţi cer explicaţii a la Băsescu. E greu, fraţii mei, cu ironia, nu?

 

Domnilor bloggeri piteşteni: Mâine de la ora 16 sunt la Alpha TV, v-aş putea ruga, dacă aveţi posibilitatea, să înregistraţi câte ceva?: Finish între rânduri.

 

Eram la cărţi, da? Acolo eram? Foarte nasol, pentru că nu am chef să vă spun nimic despre nici o carte. Sunt plecată în cercetare, nu prea mai am timp să citesc de plăcere, dar mă voi sacrifica. Oricum, am atâtea de spus că nu ştiu cu ce să încep.

Bine, vă voi spune că în avionul spre Baia Mare a fost şi echipa de basebal sau volei masculină a echipei Steaua. No, nişte namile de oameni, de îţi era şi teamă să respiri pe lângă ei. Nu de alta dar dacă se întâmpla să se împiedice de tine, erai ca şi cum nu ai mai fi fost. Ce m-a impresionat la oamenii ăştia? Păi vă spun acum, poate Chinezu e pe fază că el e cu sportul local. Băieţii nu făceau gălăgie, mai glumeau între ei, dar nimic de prost gust. Când ne-am găsit locurile în avion, am fost surprinsă să văd peste cinci sportivi deschizând câte o carte. Fiecare alta, să nu avem discuţii. Ei, da, am cam belit ochii pentru că nu îmi venea să cred. Unul dintre ei era absorbit în Eliade, dar n-am reuşit să văd ce anume nici tăiată. Şi m-am cam chinuit oleacă, recunosc.

La ceilalţi nu am văzut nici autor, nici titlu, dar contează prea puţin. M-am simţit bine să îi văd citind, mai ales că aproape mereu am avut o părere rezervată în ceea ce priveşte cititul printre sportivi. Iată că aceşti băieţi mi-au dat una peste ochi.

Pauză: Între timp i-am găsit pe băieţi, e vorba despre echipa de handbal. Mulţumesc, băieţi pentru că sunteţi aşa cum sunteţi: Pauza s-a terminat.

Ei, vedeţi, despre asta e vorba, lumea mai şi citeşte, şi mai ales cine nu te aştepţi să o facă. Mi se pare cu adevărat minunat.

 

Trebuie să mă credeţi că aveam de gând să vă spun ceva mişto azi, doar că am uitat ce 😛

26 comentarii la “Să mai şi citim, în puii mei

  1. No, am sa-ti zic cate ceva si nu am sa pun ghilimele, ma risc…
    – Cand esti privilegiata si nu trebuie sa-ti faci tema, normal ca-ti poti permite sa citesti ce vrei…
    – Avionul de la Baia Mare a aterizat la Pitesti, nu?
    – Daca te prindea ala ca te uiti fix la el, credea fix altceva, you know?
    – Aveam si o replica desteapta, dar am uitat-o…

  2. Am doua probleme grave: 1. Nu prind Alpha TV!!! 2. Nu cunosc pe nimeni care sa-mi poata oferi inregistrarea! :(( Si app, mie mi-a placut articolul, deci nu ai uitat nimic!

  3. Pingback: Tenebre – 2 « Ioan Usca

  4. Oana .
    Cand, „in puii mei” sa mai citesti ? Exceptand „literatura de divertisment” ce se mai citeste azi?
    Vorba lui Ianke ” Pe asa o vreme ,,,” si in astfel de vremi..tata Borgo 🙂

  5. Mircea, wow, a fost primul comment pe care l-am vazut si venind de la tine e o adevarata onoare. Lala revine in decembrie, nu o mai scoatem la targ, ca ma bate Andreea Marin 😀

  6. Manole, o s-o scriu eu, evident 😆

    Turisticus, vezi cum nu ma asculti? Ti-am spus sa incepi cu Indiciile 😀 Acum v-a trebui sa te omor.

  7. @oana: plăcerea a fost literalmente de partea mea. 🙂 deocamdată am spus câteva cuvinte pe facebook, dar va fi un text mai amplu în familia 11-12. spor la scris! aştept luna decembrie. 😉

  8. No bine.Eu mă apuc de citit instrucţiunile de la aparatul foto. Prea mi-s roşii ochii în poze, de parcă aş fi dormit prin cine ştie ce şanţ dupa un bairam zdravăn… :))

  9. Mircea, multumesc mult! La drept vorbind sunt putin debusolata, dar cred ca asta e partea interesanta in literatura 😀 Raman datoare!

    Geocer, da 😉

    Turisticus, ai dreptate, tin si minte, dar sunt zapacita, da-mi una sa-mi revin 😆

    Adrian, aha, Indiciile nu? 😀

  10. Draga mea, nu am mai apucat sa scriu, dar crede-ma…stiu tot ce faci ::))) Ma rog, tot ce faci public , ca sa nu fiu inteleasa gresit!
    Asadar, pupaturi!
    Si pune mana pe scris! Ce, nu mai ai carti de scris??? Ce somezi??? La munca!!!!!

  11. Teo, ar trebui sa stii ce fac si nepublic 😀 Zau ca ar trebui, altfel cred ca undeva e o problema de comunicare. Lasa-ma si pe mine sa somez, zau asa, sunt obosita 😛 Si ti-am laudat azi… a… detectivul la TV de ar trebui sa mai scoata bani…

  12. Dacă thrillerul antropologic e cel de Kathy Reichs, l-am citit, am şi scris despre el acum vreo două săptămîni. Azi a apărut ce-am scris despre „Papa trebuie să moară”.

  13. Ms…
    apropo imi place cum mai trecut…(vedete cica) … mai facut sa schimb detaliile la blogu meu…chiar nu-s vedete cele prezentate…dar na…pun ce are trecere :)).

    O zi buna,iti doresc.

  14. Lucia, ala e thrillerul antropologic, misto carte 😀

    Cristi, dar (vedete cica) nu e un lucru rau, din contra, s-ar putea sa fie bun, sa iti aduca mai mult trafic 🙂 Stii ca noi, in general, suntem ipocriti si spunem ca nu ne intereseaza, dar abia asteptam sa ne uitam pe gaura cheii 😉

Lasă un răspuns

