Experiement reuşit la jumătate

Sursa Ironic

Am zis că mă duc la vot, iar cei care mă cunosc cât de cât ar fi trebuit să ştie că o s-o fac. Cu toatea astea sunt de acord cu Cristina. Nu ştiu cine este ea, dar a comentat la postul de mai jos. Ceilalţi, aici pe blog, aţi fost paşnici. Dar, adevărul e că dacă n-aş fi vrut să mă duc, cu siguranţă nu aş fi făcut-o. Dacă aş fi considerat că nu merită să scap ţara de dictator, aş fi stat acasă.

Dar reacţiile de pe facebook au fost aproape violente. Tocmai de la admiratorii celui la care mă aşteptam mai puţin. Fraţii mei, parcă era ceva cu bunul simţ. Ori e disperare mare? Ori manipularea merge pe orice căi, făcută inclusiv de un nimeni ca mine. Nu ştiu. Poate-mi răspunde cineva. Şi mai e şi partea cealaltă, ori Crin nu v-a convins cu bunul simţ, pentru că mulţi simt nevoia de-ai lua apărarea chiar dacă n-am zis nimic de el 😀

Ştiţi ce spunea Rocha? Fiţi sceptici şi gândiţi cu capul vostru, fără a vă interesa capul celuilalt. Aşadar, băieţii ăia doi sunt trup şi suflet. Da, asta am priceput. Dar reveniţi-vă, fraţilor, că nu e nici Crin Dumnezeu pe pământ, e un simplu candidat. Sigur că m-aş fi putut duce mai departe cu enervarea „fanilor” electorali, dar deja nu mai are rost. Se simte cât sunt de manipulaţi. Asta îmi dovedeşte că românul chiar crede orice i se spune. Şi cu toate astea, vă întreb, ce va face orice alt preşedinte pentru mine? Serios acum, va face ceva? Sau doar va sta în palatul lui de cleştar şi ne va face cu mâna pentru ca noi să-l ridicăm în slăvi. Bine, dacă va renunţa la scandaluri şi la legi idioate, poate că tot e bine.

Şi da, de data asta chiar susţin votul. Nu de alta, dar Băsescu trebuie să plece. Atât îmi e şi mie clar din toată nebunia. Pe cine voi pune ştampila, rămâne de văzut, important e că mi-am dovedit mie ce era de dovedit. Dar, totuşi, pe facebook nu mă aşteptam la atâta agresivitate 😀 Doamneee, încă îmi vine să râd.

15 comentarii la “Experiement reuşit la jumătate

  1. Daca votezi cu Crin, mai bine ramai la prima optiune si stai acasa, bea cafeaua la Mall… Si asa tot nu intra in turul II si pe Base tot nu-l dai jos.

  2. Canguru, votez cu Vadim, nu ai inteles? 😀

    M3, esti deja mare 😛

    Dragos, da, is o nesuferita 🙂

    Crina, probabil ca si eu 😆 Ma cert eu cu mine in momentul de fata.

    Mirela, prosti da’ multi, vorba lui Lapusneanu 😀

  3. Pingback: Tenebre – 6 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

