Campania mea

 

 

 

 

26 comentarii la “Campania mea

  1. Crin ar castiga din primul tur pe net!
    Dincolo de net, desi nu’mi place sa o spun, raman Geoana si Basescu.
    Va fi nevoie de ” o mica minune” pentru a se intampla altfel.

  2. @ DSN
    1.E o vorba veche, „nu poti face sex cu toate femeile din lume dar merita sa incerci” 🙂
    2.Piti – pisoiu

    Desi primul montaj e bun, parca e predestinat. Omu’ pare sa-si ia ramas bun. Sper totusi ca nu …

  3. @ m3
    inainte sa mai dai citate din Napoleon, asigura’te ca ai retinut exact si ca nu le spui unuia care intamplator a mai citit cate ceva in zona asta…

  4. @DSN
    Maestre! Hai sa joc rolul dat lui Geoana, nu ala de prostanac ca ala nu e jucat. Si deci, impaciuitor si in timp ce-mi caut fituicile cu citate ba din Ioan Gura de Aur, ba din altii, sa-ti spun amical, fireste, ca n-am inteles exact de ce te-ai aprins. Nu-ti scotem ochii cu nimic, si nici pe desteptul n-am avut vreun gand sa fac. Cu pisoiu’, mea culpa, dar sex, tocmai ca paralela cu virgula contextul.

  5. Oana,Oana….
    Nu stiam ca-ti place parfumul „florilor regale”.Da vorba lu’Crin „mai bine cu un rau mai mic decay…cu Satana”.Raul mai mic o fi Geoana? Ofi crin? Eu cred ca nu prea mai are importanta daca schimbarea este cu adevarat reala in continutul ei moral.Poate o fi Iohanis 🙂 Succes pe maine si „insuccesuri” lui”cel belit de pe Satana” 🙂 Uite o vorba din Ardeal:) Pa ,tata Borgo.

  6. M3 si Dragos, aveti probleme, vreti sa va rezolv eu? Dragos, citatele se mai dau si din memorie.

    Tursiticus, poti spune ce vrei, atata timp cat nu devii artagos ca prietenii mei de mai sus 😀

    Tata Borgo, putin imi pasa daca e Geoana sau Crin, atata timp cat nu e alalalt 😀 Pa, Tata Borgo 🙂

  7. Sarut mana Oana! Iata ca deja cunoastem cine va intra in turul doi. Sincer, am simtit un gust amar din declaratia lui Crin Antonescu dupa ora 21,00 in care a dovedit ca nu stie sa piarda. Poate ca dupa ce oboseala capatata in timpul campaniei va disparea, va putea discerne cu mintea limpede cui va da voturile in turul doi. are de ales intre Basescu dezhumand putreda „Alianta DA” iar aici sa fie considerat fratele vitreg si prost, si Geoana, cu care sa alcatuiasca un guvern stabil, in care aplicand politici social-liberale, sa redreseze economia romaneasca si sa aduca romanilor mult-dorita normalitate. O saptamana frumoasa, cu realizari!

  8. Pingback: Tenebre – 9 « Ioan Usca

  9. DESCHIDEREA UNUI CAZIER PENTRU TRAIAN BASESCU LA
    NEW YORK

    DETECTIVUL CARE SE OCUPA DE SPARGEREA STUDIOULUI
    MEU SI A MAI MILTOR STUDIOURI DIN CARTIERUL GALERIILOR
    DE ARTA DIN NEW YORK, PRIN CARE SERVICIUL ROMAN EXTERN A INTRAT IN POSESIA CARNETULUI MEU DE TELEFON, MA SUNAT DAND O VESTE BUNA.
    Unul din raufacatorri nu mai este in libertate si a inceput sa vorbeasca.
    Toate indicatiile duc spre un grup infractional provenind din Romania.
    El este condus in ordinea importantei si a gradelor de urmatoarele persoane.
    TRAIAN BASESCU – PROFESIE CAPITAN MARITIM Cetatean Roman
    RAZVAN UNGUREANU – PROFESIE- PROFESOR SPECIALIZAT IN STUDII EBRAICE Cetatean Roman ?
    LUCIANO PAVONIi- PROFESIE ECONOMIST -SEF ROMEXORT IN USA DIN 1977 Actual Consul general la New York Cetatean Roman .
    ANDREI BADIN – FARA PROFESIE SAU STUDII SUPERIOARE Cetatean roman.
    Pentru mai multe amanunte despre activitatea acesti grup criminal actionand pe teritoriul usa. deschideti ROBERT HORVATH -DEVA BLOG http://devanewyork.blogspot.com/

    http://www.devagallery.com/

    CAUTATI ARTICOLUL ” UN WATERGATE ROMANESC”

  10. Pingback: Tenebre – 8 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

