Mai bine vorbim de club

De al bloggerilor care citesc. Asta pentru că aseară greaţa mea politică s-a intensificat la maxim. Dar cu toată greaţa anunţ că voi vota anti Băsescu. Cu toate că nu-mi face nici o plăcere, asta-i viaţa.

Dar să trecem la lucruri mai frumoase şi mai serioase, că politicienii ăştia tot cu răzgândeala şi furtul rămân. Pentru noi nimic bun în viitor.

Pentru cei ce vor să afle lansările Tritonic de la Gaudeamus îi trimit fuga la Vania. Nu ştiu de unde are domnul menţionat programul, pentru că eu n-am reuşit să-l aflu de la editură, iar aseară Iulia nu-l ştia. Oricum, vor fi mici modificări pe care vi le voi anunţa la timpul potrivit.

Dar a fost vineri. În fiecare săptămână există vineri, se ştie, dar vinerea trecută a fost vinerea noastră, a bloggerilor care citesc. De data asta am avut un om în plus, nepunându-l la socoteală pe Xreder care vine când are domnia sa chef 😀 şi nici pe prietenul Emei, al cărui nume l-am uitat dar citeşte foarte mult. Acum vorbeam despre Mişu, care vrea ori ba, tema lui pentru data viitoare e tot romanul ăla mic cu ochi galbeni „Indicii anatomice”.

Dan Badea, normal, a venit cu tema nefăcută la fel ca Mişu, dar a furat o carte de la cineva. L-am iertat. Ioana, Raluca, Ema, Cangurul şi Geocer au citit Indiciile. Adi Enache abia începuse la ea. Sunteţi cam în urmă băieţi. Vă scad nota la purtare 😛

Ca de obicei Geocer a avut de obiectat. Nu, nu mă deranjează, el obiectează tot timpul 😀 Dar ăsta e farmecul lui. Ioana a fost avocatul meu, în timp ce Ema şi Raluca încerau să alfe despre carte, dar şi să fie atente la Mişu care le ţinea lecţii politice.

Important e că am aflat ce scrie Cangurul. După ce m-am gândit vreo două zile, mi-am dat seama că acea carte chiar ar putea avea un succes răsunător. Reţeta e bună, personajele sunt suculente, îi rămâne doar să găsească o „împachetare” atrăgătoare. O va găsi cu siguranţă. Şi voi fi mândră să-i dau îndrumări chiar dacă nu mă pricep la subiect, dar la rândul meu le cer şi eu mai de sus.

Pentru data viitoare avem de citit „Adam şi Eva” a lui Rebreanu şi „Foamea” a lui Knut Hamsun. Şi cu toate că îmi place recenzia de pe bookblog a romanului Foamea, eu nu găsesc cartea. Aşa că cineva trebuie să sară repede cu o carte de împrumut. Altfel iau notă mică 😀

Acestea fiind spuse, vă avertizez că zilele astea am treabă. Aşa că vorbim când apucăm. See you!

UPDATE:

Şi o iniţiativă foarte mişto a lui Adrian Ciubotaru, cred. Să-mi dea două dacă nu îi aparţine, dar eu aşa ştiu.                                 

23 comentarii la “Mai bine vorbim de club

  1. data viitoare chiar ca vin si eu la club. vad din ce in ce mai multi oameni cunoscuti, tineri si cu idei acolo, in frunte cu tine Oana, Misu, Canguru si Dan Badea. Nice.

  2. Dar cu tema facuta, Denis!
    Oana, bine ca mi-ai adus aminte de carte, ca eu am uitat de ea :)). Multumesc pentru incurajari! Zilele astea iti trimit si mailul, la care nu e necesar sa-mi raspunzi repede, mai bine mai incet si bine…

  3. Putem, cum zici sa vorbim de orice mai putin de clubul tembelilor temblizati instantaneu (influentati sau nu, nu intru in detalii ca o sa par misogin). Sa-mi dau foc asera, pe bune, mi-a cazut tigara din mana. Dar eu ca eu, ce-o fi fost in mintea lui amicului tau V, l-am vazut aseara cum nu l-am mai vazut… Idiotul nu e in teme, sa ma bag si eu?

  4. M3, multi oameni, asa cum a zis Victor, care nu vor fi niciodata liberali l-au votat ieri pe Crin. Printre ei am fost si eu. Primul impact al discursului m-a debusolat inainte sa se inflameze Victor, aproape ca-mi venea sa plang, pentru ca am putut jura ca s-a vandut lui Base. Si inca nu sunt convinsa ca nu e asa. Politicienii trebuie sa faca multe sa ma convinga. Iar de data asta nu ma mai las convinsa asa repede. Vreau sa vad campania lui Crin impotriva lui Base apoi vorbim despre corectitudinea lui. Si sper sa duca aceasta campanie. Altfel sunt in stare sa-l urasc mai mult decat il urasc acum pe Base.

  5. Ca a daramat neste ateptari, da. Asta se intampla, ca nu suntem nascuti ieri. Revolta mea e „cum”. N-am putut sta fara sa caut o ecplicatie. Personajul M caruia ii dadea sms aseara Victor mi-a spus cate ceva, dar asta nu poate sa inlature din lehamite. Nici macar ca azi subiectul a mai dres busuiocul.
    Deci sa ne vedem de citit sau de tras linii 😉

  6. Nu stiu cine e M si nici nu-mi pasa prea mult, oricum nu mai conteaza. Asta-i viata. Si nici nu o sa mor pentru un politician, oricare ar fi el. Deci sa citim 😉

  7. Horia, o rugaminte as avea. Maine cand o vezi pe Vero roag-o sa-mi lase un autograf. Daca pui mana si pe Mioara Mustatea… eh, n-ar fi rau, chiar si pe Coller. Daca pui, daca nu ma multumesc cu Vero, adica sunt foarte multumita cu ea 😀

Lasă un răspuns

