De pe propriul meu mail aflu că…

Ordinea e la nimereală şi se referă la ultimele două luni de normalitate, înjurături, încruntări şi alte cele. Toate astea se petrec pe mail. Unele le-am păstrat că deh… altele le-am şters că mno. Şi uite aşa am făcut o selecţie cu citate din memorie a ceea ce se întâmplă pe mailul meu. Şi să-mi ziceţi voi că oamenii ăştia au treabă acasă şi îi preocupă gurile copiilor 😀

Aşadar:

Am aflat că gândesc cu neuronii lui Ciutacu – aş vrea eu, dar din păcate nu. Dar dacă domnii care susţin asta au avut de gând să mă jignească, n-au reuşit. Chiar aş vrea să facem schimb de neuroni. Dar cică mnu 🙄

Mi s-a mai spus, de curând, că o folosesc pe Crina ca paravan. Asta m-a distrat foarte tare. Aici pot emite şi ipoteze în privinţa celui ce mi-a trimis mailul, pentru că nu sunt chiar mulţi de bănuit. Dar mă întreb ce fel de paravan e Crina? Dragă, după ce îţi iei toate ouăle pe care ar trebui să le încasez eu, te rog să-mi trimiţi factura 😀

Am mai aflat că încerc să prostesc copiii patriei. În sfârşit, s-a prins cineva. Chiar mă întrebam când îşi va da vreunul seama. Felicitări! Mă voi gândi la un cadou.

Mi s-a mai spus să am grijă pe unde merg. – Asta n-am priceput-o!

Am primit chiar telefon de la un patron de „hotele” din oraş care-mi spunea că mă dă în judecată că am scris pe blogul ăsta că el e ţăran. Presupusul patron, că nu l-am văzut prin telefon şi nici glasul nu i-l ştiu, până la urmă, a ajuns la concluziile:

1 Că nu mă dă în judecată dacă mă duc la EL să VORBIM. Dhhh. Acum!

2 Că sunt arogantă.

Nu, 3 nu există. Presupunerea mea e că nu e patronul care zice că e (citat din Vanghelie), ci că e un nene pus de un anume Hali sau Haliphantul sau prostul oraşului pe care l-au dat în gât ziarele că la 42 ani agaţă puştoaice pe Hi5. Da, cu dovezi l-au dat în gât. În plus, nenea ăsta, care-mi pupa mâna şi un picior spunând că sunt sora lui bla, bla, bla, are o mare problemă cu tata. Şi cred io, aşa, cu neuronul ăla lipsă că dacă nu s-a putut lua de tata, s-a luat de mine aşteptându-se să-mi dau drumul în pantaloni de teama tribunalului. Sorry! Aştept citaţia 😉

Mi s-a mai spus că dacă merg la Gaudeamus o s-o păţesc. Ce o să păţesc nu ştiu, dar ador surprizele 😀

Mă rog, şi mai era unu’ care spunea că el ştie tot ce vorbesc eu la telefon cu o anume persoană. 😆 Da, la cât am vorbit în ultimul timp şi mai ales la ce, are şi ce asculta. Felicitări! Şi uite aşa aflu şi eu una alta. Şi azi, neavînd ce face, evident, le-am rememorat pe toate.

Mno, şi totuşi am fost destul de ocupată. Nu ştiu de ce mi-au venit toate prostiile astea în cap. În sfârşit. Revin mai pe seară cu ceva serios 😀

15 comentarii la “De pe propriul meu mail aflu că…

  1. ce faci, te ‘răzbuni’ pe blog?
    de cîte ori pe zi trebuie să vin să verific?
    deci, în seara asta încă ‘o tură’?
    booonnn, am notat

  2. Chiar azi am scris si eu un post in blogul meu ( xelidonakiro ) si nu cel al copilului ( btw pe aceasta cale iti multumesc ca ma citesti, eu iti urmaresc mereu postarile, imi mergi la sufletele asa ca om ), bine cu mult mai trivial al meu post decat al tau, dar chiar am ajuns la disperare cu o paranoia d-asta de personaj.Acum citesc si la tine ca primesti asemenea mailuri de la asemnea paranoici.Fratilor , oare nu putem fi cu nimic mai altfel decat gloata, fara sa primim injurii, rautati si sa ni se ia toate neamurile la rand?Geez in ce rahat de popor traim.Grhhh !!!

  3. Ayandari, nu trebuie sa ajungi la disperare, trebuie sa ii ignori, eventual sa-i ironizezi. De aia e democratie, chiar daca conceptul e inteles gresit. Lasa-i in durerea lor. N-au treaba si isi fac 🙂

    Cella, raspuns la maillllllllllllllllllllllllllllllllllllll!

    Geocer, crezi?

  4. Stai linistita, asa spuneau si parintii de la scoala(cand erau scandalurile in sedinte!)…ca nici el, nu gandeste cu capul lui…ci cu al meu:)))))
    Deci, Oana, tu gandesti cu capul meu?:)))))

  5. Ce viaţă agitată ai! De celelalte nu pot spune nimic, dar la Gaudeamus ştiu precis ce păţeşti:
    1. Cheltuieşti o grămadă de bani pe cărţi
    2. Te întîlneşti cu o mulţime de prieteni, duşmani, cunoscuţi, necunoscuţi, admiratori şi editori. Vei da autografe, declaraţii, interviuri şi vei zîmbi în neştire pînă vei face febră musculară (muşchii faciali pot să doară rău)
    3. Te întîlneşti cu mine, dar abia luni ai să-ţi dai seama dacă îţi sunt prieten sau duşman :p
    Mai vrei? Îţi mai spun.

  6. Lasă, Oana, asta înseamnă că ești băgată în seama. Îți dai seama că unii nu pot trăi de ”grija” ta?? Păi vezi! Asta ar trebui să te umple de entuziasm!
    O seară frumoasă!

  7. Lucia, nu-mi pot da seama duminica daca-mi esti prieten sau dusman? Pana luni nu mai rezist 😀 Si daca-mi spui tot din astea, eheee, vin cu mare placere. Te sun maine seara 😉

    Mirela, dar sunt plina de entuziasm, pentru ca e foarte amuzant 😀

  8. In afara de ala local, n-am hotele decat in faza de propunere, restul eu ti le-am trimis, sa stii! Pentru ca nu m-am mai putut reprima frustrarile, si acu’ asta e, atat ma duce capu’. Ma ierti?

  9. Oana, vineri nu vii la tîrg? Eu înţelesesem că vineri şi sîmbătă! Trebuie neapărat să vorbim.
    Oricum, va trebui să aştepţi pînă luni ca să afli dacă-ţi sunt prieten sau duşman 🙂

  10. M3, aha, da, acum toti vreti sa fiti vedete, nu se poate 😀

    Lucia, ba da, vin vineri, tocmai de aia am zis ca te sun. 🙂 Adica maine 😛 Te sun de pe drum.

  11. Pingback: Tenebre – 12 « Ioan Usca

Lasă un răspuns

