Azi trebuia să fiu patrioată?

MULŢUMESC, LUCIA! (Am zis că o să-i mulţumesc toată viaţa, dar nu în fiecare zi pe blog 😀 Da, era vorba de toată viaţa mea şi nu, nu vă spun de ce)

 

Da? Trebuia? Serios? De ce? Da, mă aliez la sarmale, dar la revoluţie… NEVER. Azi chiar mi-am adus aminte că am uitat să-l menţionez pe Mircea Pricăjan pe care l-am zărit la Gaudeamus şi am schimbat trei cuvinte. Îmi făceam procese de conştiinţă 😀 Scuze, nu a fost cu intenţie. Doar am spus că mi s-a făcut rău şi am fost nevoită să plec. Cu toate că Xreder ar mai fi stat. Glicemia… alergiile şi alte prostii. Se mai întâmplă.

 

Dar nu despre asta vorbeam, ci despre patriotism. Ba chiar voiam să vorbesc şi despre pasiune. N-am nimic împotriva ălora de votează cu Băsescu. Treaba fiecăruia. Dar terminaţi cu pasiunile pe blogul meu. Nu o să cred niciodată că acea înregistrare a fost o făcătură. Atâta timp cât am cap, ochi şi urechi. Atâta timp cât declaraţiile la prima vedere au fost cele care au fost. Şi atâta timp cât cunosc personajul. Nu am nevoie să fiu convinsă de nimeni să votez cu X sau cu Y, iar în spaţiul meu virtual scriu ce vreau, de cine vreau. Nu trebuie să fiţi de acord cu mine, tocmai de asta există şi alte opţiuni. Mai rău mă enervează că nici măcar n-am făcut politică pe blog, dar încercaţi voi să mi-o impuneţi. Şi zău că fac urât când sunt nervoasă.

Nu pricep de ce trebuie să mă convingă cineva de ceea ce văd singură. E, de asemenea, problema mea dacă sunt amică cu Bădin, cu Ciutacu şi cu Mama Omidă. Nu vă cere nimeni să ieşiţi cu noi. – Dar ca să ne fie clar, eu ies doar cu Mana 😀 –

Nu vă cere nimeni absolut nimic. Pot să fac reclamă sau anti-reclamă cui vreau. Dar până atunci, oameni buni, trebuie să vă spun că eu n-am pasiuni politice duse la extrem. Dacă eu nu-l vreau pe Băsescu, e treaba mea. Geoană nu-mi place, dar îl prefer. Nu cred în minuni. Nu cred că va veni Dumnezeu pe pământ. Încă mai sunt raţională şi n-am de gând să cad în patimi duse la extrem. Şi chiar dacă aş face-o, tot n-am nevoie să fiu convinsă. În viaţa mea n-am întrebat pe nimeni cu cine trebuie să votez. Nu am avut nevoie de părerea altuia în această privinţă. Dar, dacă, dintr-o greşeală, mi se va năzări că îmi trebuie sfaturi, o să vă cer.

Şi mă refer, în special, la cei care înjură şi au fost şterşi. Nu că m-aţi impresiona cu înjurăturile voastre. Dar eu eram doar croşeul. Oamenii ăia cărora vreţi să le transmiteţi mesaje au bloguri. Scutiţi-mă de defulările voastre. Sunt obosită, nervosă şi plictisită. Iar voi nu faceţi decât să mă convingeţi că NU trebuie votat personajul pe care-l apăraţi cu patimă şi înfrigurare.

Desigur, pot şi eu să înjur, dar asta nu m-ar face cu nimic mai specială decât pe voi. Aşa că duceţi-vă şi înjuraţi acolo unde vă doare, nu la mine. A, da, iar pe blogul meu nu e democraţie, aprob ce commenturi am eu chef. Nu suntem fraţi şi chiar de-am fi, nu mi-ar păsa prea tare.

Acum putem vorbi despre vreme?  

 

UPDATE MIŞTO: Textul aici, pozele mai jos 😀

 

 

21 comentarii la “Azi trebuia să fiu patrioată?

  1. Oana, adevarul este ca, in ciuda faptului ca si eu aveam vreo 47 de kile la 30 de ani, cred ca esti prea slaba. De unde si treaba cu glicemia sau ce-o fi fost (caderi de Ca sau Mg). Treaba e serioasa (si eu am depus ceva acum, tocmai pentru ca atunci am refuzat sa iau suplimente de genul). Odihna, detasare, relaxare si hrana bogata in vitamine si proteine. Maui, de-astea! 😛 Stiu, suna SF treaba cu relaxarea, dar acum am vorbit serios.
    Nopate buna! Si inchide-le gura celor care injura! 😉

  2. eu am ‘pus moderare’
    din patriotism şi naţionalism excesiv, cred 🙄
    la aşa blog politic ca al meu trebuia să dau un semnal pozitiv că sociopaţii virtuali/e e treze lucrează nonstop ca benzinăriile sovrom iar eu am o leneee şi o plictisealăăă de mai rarrr
    ohhh 😆
    ce ‘pereche’ reuşită, Ciuocan e! rulzzz 😆

  3. Lucia, incerc sa ma abtin 😛

    Cella, da, reusita pereche, sper ca ai observat si figura mea 😀

    Mircea, om mai avea timp de discutat si asezat. Nasol e ca nici nu prea aveam unde ne aseza.

  4. De ziua nationala ar fi trebuit sa-ti arati patriotismul mancand fasole cu ciolan afumat si band tuica fiarta. Daca n-ai facut treburile astea, inseamna ca n-ai in tine nici urma de patriotism. Am zis !

  5. Ar merge şi nişte ţuiculiţă „Ochii lui Dobrin”, urmaţi de n-şpe mici.Bineînţeles micii udaţi cu un metru pătrat de bere Golden Brau, ca să meargă treaba bine… :)))

  6. DUPA DRACULA MONSTRUL BASESCU PASESTE PE GLOB DEVENIND STIREA NUMARUL UNU.
    DOMNILOR ZIARISTI AI ROMANIEI
    AVETI DATORIA MORALA SI JURNALISTICA SA ATENTIONATI
    PE ROMANI CA STIREA NUMARUL UNU CARE INCOJOARA LUMEA ESTE PALMA LUI BASESCU. FAPTUL CA BASESCU NU VA PUTEA FACE NICI O CALATORIE IN AFARA GRANITELOR TREBUE FACUTA CUNOSCUTA ROMANIEI. INDEMNATI PE ROMANI SA SRIE PE GOOGLE 4 CUVINTE PRESIDENT BASESCU HIT THE BOYhttp://www.google.com/search?hl=en&client=safari&rls=enus&q=president+BASESCU+hit+the+boy&start=180&sa=N
    FAPTA ACESTUI MARDEIAS DE PORT A SOCAT SI CUTREMURAT GLOBUL. STATILE AMERICANE JAPONEZE DE TELEVIZIUNE TRANSMIT NON STOP ACEASTA IMAGINE SOCANTA, SOTIA MEA KIYOKO HORVATH A DAT PANA ACUM 9 INTERVIURI MEDIEI JAPONEZE IAR ARTICOLUL MEU PENTRU NIPON A FOST PRELUAT
    DE TOATE ZIARELE DIN JAPONIA.
    Robert Horvath ziarist usa
    http://devanewyork.blogspot.com/ http://devanewyork.blogspot.com/
    Romanian opposition says president hit boy in face
    The Associated Press – Alison Mutler – ‎Nov 30, 2009‎
    Istratoiu, now 15 and living in Italy, initially claimed in an interview with newspaper Observatorul Prahovean that Basescu hit him in the face. …
    Watch: Romanian president slaps 10-year-old boy Raw Story
    Romania’s president faces poll defeat over ‘child-slapping’ video Scotsman
    Tide Turns Against Romania’s Basescu Ahead of Vote The Epoch Times
    all 241 news articles »
    Email this story
    European News Headlines – AngloINFO Rome Newsroom – AngloINFO Rome …
    Romanian opposition says president hit boy in face. Romanian President Traian Basescu, who is running for a second term in the country’s presidential ..
    PUMNUL ESTE COMENTAT PE SUTE DE MII DE BLOGURI.
    Romanian opposition says president hit boy in face – Yahoo! News

Lasă un răspuns

