Am băut cu zânele şi am filozofat cu reginele

Textul aici

17 comentarii la “Am băut cu zânele şi am filozofat cu reginele

  1. Oana m-ai daramat ! Marindu-ti fotografiile de la Targ , ti-am remarcat zambetul alaturat Zeilor si Zeitelor prezente dar mai ale superbii cercei asortati cu nasturii.Pa 🙂 🙂 🙂

  2. Pingback: Tenebre – 16 « Ioan Usca

  3. A venit Moș Nicolae! Enya și Serafina au descoperit primele cizmulițele cu daruri. Evident, Enya i-a pus ȘI Serafinei niște cizmulițe de păpușă, normal! A fost darnic Moșul, mă și mir, nu că n-am fi meritat, da știi tu!
    Sper că ai un Moș darnic, meriți!
    Uite și aici ceva, cât de mic:

  4. Mirela, bine ca vine de la tine, ca la mine bate vantul 😀 Multumesc si ma bucur pentru Enya, ea a fost mai cuminte, asta e clar 🙂

  5. Gabi, nu se vad, le ascund bine sa-l discreditez pe Vania 😀

    Geocer, eu n-am baut nimic, Liviu Radu a baut bere cu zanele 🙂

    Vania, stiu.

    Tata Borgo, toata lumea se ia de cerceii mei 😀

Lasă un răspuns

