Prima de sărbători

😆

28 comentarii la “Prima de sărbători

  1. 🙂 Oana esti bestiala, 5 minute nu m-am oprit din ras. totusi am o curiozitate, in limba lor cum le zice la banii astia. Nelinistitu cred ca nu a ajuns prin Bostwana asta sau nu am ajuns eu in carte inca la capitolul ala.

  2. Cred că se citeşte cum se scrie. Sau invers. Eu mă întreb cum e să fii miliardar în această monedă 😀

    Uite şi cursul pulei 🙂 La monedă m-am referit.
    100.00 EUR = 986.980 BWP
    Euro Botswana Pulas

  3. Fata, vad ca de din astea ai vreme. Bine ca de ce tre sa faci de vreo 4 luni nu iti gasesti timp. Ai noroc ca n-am messenger la servici.

  4. Darius, da, ai dreptate, vorbim diseara. La dracu’, iarta-ma si pe mine 😀

    Codeus, asa se pare 😀

    Canguru’, probabil ca nu 😉

  5. Oana,
    Eu cred ca Guvernatorul Bancii Nationale a Botswanei care a emis aceste bilete de banca ,este on roman de-al nostru 🙂 plin de umor.Eu alta explicatie nu am la acest moment 🙂 Aceste valute botswaniene nu ma mai intereseaza,decat in maruntis 🙂 P,tata Borgo 🙂
    Esti tare !!!!

  6. Iti dai seama daca am fi avut moneda asta la noi, cum ar fi aruncat Base cu hartii in Nicolae Guta, si ar fi dat dedicatii: „Si de la dom’ presedinte pentru toti romanii p..i fără număr, fără număr, fără număr…”!

Lasă un răspuns

